Τρίτη, 30 Ιουνίου 2015

το χειρότερο απ'όλα...


δεν είναι ο φόνος
είναι ο ήχος του...






Το πάτημα με το πόδι είναι το καλύτερο


ειδικά αν το κάνεις αργά-αργά... 

σκλιατς

 Όχι μόνο θα ακούσεις τον παραπάνω ήχο 


αλλά θα το νοιώθεις κιόλας





Η φονική κραυγή σταματάει


 με την εξολόθρευση...!!!





Mε 2 πατήματα...

είσαι σίγουρος





σκλιατς

σκλιατς



κι εγώ είχα όλο τον χρόνο να το σκεφτώ
...χρωματίζοντας
...μικρά κι ανόητα....

γραμματάκια

ψηλά

έτσι όπως ήμουν

 ...ολομόναχη...




αλλά δεν ήρθες




me and my..... Cockroach,






5 σχόλια:

  1. το επισημον φορεμα εν μεσω της νυχτος.... καποιον περιμενεις...... δεν με ξεγελας με τα καροτσια του μαρκετ.......ποιος ψωνιζει την σημερον με 60 γιουρια στην τσεπη μονο..... κι η κατσαρις........τι να συμβολιζει ????




    ασε




    αυτο το..............


    δε ηρθες.............





    το γραψες






    ...........................

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. axaxax δυο έχω σκοτώσει..καλά τόσα σκαλοπάτια δεν βαριούνται να τα ανέβουν?? θα μου πεις πετάνε οκ...κι εγω πετάω χιχιχ θα γίνει μονομαχία μέλισσας -εγώ αυτοπροσώπως- με κατσαρίδα...iiiiiiiiiiiiix μιλάμε φτάνουν ταράτσα.....αλλά δεν μπορείς να πεις, έχω καταστρώσει καλό σχέδιο...αντε.. επειδή σε αγαπάω...θα σε αφήσω να την σκοτώσεις εσυ... ~φιλί~~

      Διαγραφή
    2. με 60 τι παίρνεις...χμ....κίτρινο φόρεμα...κίτρινα παπούτσια...λουλούδια...και κακτάκια παρακαλωωωω

      Διαγραφή
    3. υγ αλήθεια, τώρα που το σκέφτομαι δεν έχω κίρτινο φόρεμα...ή φούστα...ή πέδιλο....

      Διαγραφή
  2. Α χα χα... καλό!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή

εδώ είναι ένας κήπος που μπορούμε να βάλουμε όλοι τα σποράκια μας...
Aς αφεθούμε σε ότι γλυκαίνει τις αισθήσεις μας (άσχετο) :P
NAiiiiiiiii, είμαστε ανήσυχα μελισσάκια και εδώ είναι ένας μελισσόκηπος!!!
Aς ζουζουνίσουμε λοιπόν παρέα.........BbZzzzJjjjjjjjjj BbZzzzJjjjjjjjjj
BbZzjjjjjjjjjjjjjjjjjjj

σσσστ μυστικό...αυτός ο κήπος ανήκει σε μια μέλισσα...την melissalli~

και η melissalli είπε :

" επειδή σου χαμογελάω, τι νομίζεις?
οτι είμαι ακίνδυνη???

είμαι μια μέλισσα εγώ...άμα με ενοχλήσεις σε τσιμπάω

τσιιιιν ...πάρτα άρρωστη(ε) που θα μου πείς:
μίλα, γέλα, κοίτα δεξιά, κοίτα αριστερά, σήκω, κάτσε

άσε με ..που θα κάνω και την μαριονέτα..

άδειασέ μου την γωνιά να φτύσω τον κόρφο μου, με την ησυχία μου...

φτού φτού φτού
φτού
φτού φτού
φτού φτου φτου....
φτού φτού φτού φτού φτού "

αυτά είπε η melissalli

Aντε..βάλε ένα σποράκι, λέω εγώ........να δω τι θα καταλάβεις..