Τρίτη, 17 Σεπτεμβρίου 2013

RADIOACTIVE

Το coffee bar RADIOACTIVE 
 κοντεύει να ανοίξει τις πόρτες του

 

σε λίγες μέρες κοντά σας



βέβαια, έχουμε λίγες εργασίες ακόμα...εεε χμ....
αλλά δεν καταλαβαίνουμε τίποτα
εργαζόμαστε πυρετωδώς...!!!  

ο issallos δημιουργεί θαύματα στον χώρο
δεν μπορείτε να φανταστείτε πόσο ωραίο βγαίνει το μαγαζί...!!!

φωτογραφίες έχουμε άφθονες...
και έρχονται κι άλλες
παλαβά βίντεο???
έχουμε και τέτοια...

μουσικές???
μα φυσικά απο το 
web radio issallos art studio

εσείς μπορείτε να γραφτείτε εδώ
για να ενημερώνεστε 

σήμερα ανακοινώσαμε και το επίσημο τραγούδι του μαγαζιού

Radioactive-Imagine Dragons

τα λόγια... ακριβώς όπως τα λέει







issallos~melissalli 


14 σχόλια:

  1. εύχομαι από τη ψυχή μου οι κόποι σας ν' ανθίσουν!
    ξέρω με πόσο μεράκι, αγάπη, κόπο και ενθουσιασμό εργαστήκατε για τούτον το χώρο

    παιδιά, σας εύχομαι τα καλύτερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Bίκυ σε ευχαριστούμε πολύ...!!!

      φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  2. Σας εύχομαι μέσα από την καρδιά μου τα καλύτερα!!
    Χαίρομαι με τη χαρά σας!!...καλές δουλειές!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία σε ευχαριστούμε πολύ...!!!

      φιλιά και σε εσένα

      Διαγραφή
  3. Μπράβο Μελισσάκι μου
    άντε και θα το δω έτοιμο όταν ανέβω :-)

    φιλιά σε όλους σας και ... φόρτσα για την έναρξη.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Levina σε ευχαριστούμε πολύ...!!!

      φιλιά και...σε περιμένουμε

      Διαγραφή
  4. Όμορφα τραγούδια! Σας εύχομαι παιδάκια τα καλύτερα!!! Εμείς θα χειροκροτούμε κάθε σας προσπάθεια, διότι αποπνέει μεράκι, κόπο, διάθεση και ομορφιά!!! Φιλιά πολλά :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σας εύχομαι ενα υπέροχο ξεκίνημα και καλές δουλειές!!! Το τραγούδι υπέροχο!!! Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστούμε πολύ Σπυριδούλα...!!!

      φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  6. Με το καλό! Καλές δουλειές!

    Φιλιά!
    Αντζελίνα - http://www.just-angelina.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Brilliant blog, great posts and beautiful proprietress! What to want more ...
    I'd love to follow you (GTC) and welcome to visit my
    blog about fashion - KatherineUnique.blogspot.com .


    Regards,
    Katherine Unique


    ΑπάντησηΔιαγραφή

εδώ είναι ένας κήπος που μπορούμε να βάλουμε όλοι τα σποράκια μας...
Aς αφεθούμε σε ότι γλυκαίνει τις αισθήσεις μας (άσχετο) :P
NAiiiiiiiii, είμαστε ανήσυχα μελισσάκια και εδώ είναι ένας μελισσόκηπος!!!
Aς ζουζουνίσουμε λοιπόν παρέα.........BbZzzzJjjjjjjjjj BbZzzzJjjjjjjjjj
BbZzjjjjjjjjjjjjjjjjjjj

σσσστ μυστικό...αυτός ο κήπος ανήκει σε μια μέλισσα...την melissalli~

και η melissalli είπε :

" επειδή σου χαμογελάω, τι νομίζεις?
οτι είμαι ακίνδυνη???

είμαι μια μέλισσα εγώ...άμα με ενοχλήσεις σε τσιμπάω

τσιιιιν ...πάρτα άρρωστη(ε) που θα μου πείς:
μίλα, γέλα, κοίτα δεξιά, κοίτα αριστερά, σήκω, κάτσε

άσε με ..που θα κάνω και την μαριονέτα..

άδειασέ μου την γωνιά να φτύσω τον κόρφο μου, με την ησυχία μου...

φτού φτού φτού
φτού
φτού φτού
φτού φτου φτου....
φτού φτού φτού φτού φτού "

αυτά είπε η melissalli

Aντε..βάλε ένα σποράκι, λέω εγώ........να δω τι θα καταλάβεις..