Παρασκευή, 9 Αυγούστου 2013

ραδιενεργές ιστορίες του is....αλλού !!!!

μόλις ξύπνησα...00:05 πμ
και είναι βράδυ
αλλά είμαι μια εγώωωω...
μπορώ να ξανα κοιμηθώ πανεύκολα...!!!

τι είναι ο ύπνος για μένα?
με ξεκουράζει, με ηρεμεί, με φέρνει στα ίσια μου...
αν πονάω είναι το καλύτερο παυσίπονο...!!!

 Ζζζζζζζζζ ΖΖΖζζζζζζζζζζζζ

να τα ακούει και κάποιος που δεν με αφήνει να κοιμηθώ..
μην με δει να κοιμάμαι
"θα βγώ μόνος μου στο μπαλκόνι για τσιγάρο" φωνάζει... 
 "αέρααααααααα" αχαχαχ

τι ωραία ανακάλυψη πάντως οι ανεμιστήρες
αλλά

κάτσε
να σου πω....
 που λέει κι ο issallos

χοίρος, μπούτη, μπριζόλα, σπάλα, λαιμός, λάπα και ψαχνό
ε τι λέω?

απλά παραμιλάω...
απο τον ύπνο είμαι !!!


80 χρόνια μαγαζί σου λέει...
ο ηλικιωμένος κύριος που μας νοίκιασε το μαγαζί


ναι...αλλά εμείς τι φταίμε?
κάθε μέρα εκεί
εκείνος, η γάτα και οι ηλικιωμένοι φίλοι του


εγώ μια μέρα πάντως αποχαυνώθηκα, 
να ακούω για την φυλακή που έκανε ο άλλος...

με συνεπήρε η αφήγηση

κρατούσε την αγία γραφή στα χέρια
κι έλεγε για τις ημέρες του στην φυλακή

ο μηχανικός να κάνει δουλειά, να μετράει
κι η αφήγηση να μην τελειώνει...
μήπως ζούμε σε μια παράνοια issallos?

αλλά είπε κάποια πράγματα σημαντικά....
ο τύπος με την Αγία γραφή...

λες να ήταν πνεύμα ή να ήταν απο οινόπνευμα?
δεν ξέρω...πάντως καλά τα έλεγε

αν βρεθείς λέει σε ενα χώρο σαν την φυλακή
άσπρο, με ένα μικρούλι παραθυράκι
χωρίς να έχεις άνθρωπο να μιλήσεις
μετά λέει, που είναι να βγείς... θέλει λίγο λίγο

δεν κάνει είπε από το σκοτάδι, να πας απευθείας στο φως


τέτοια έλεγε...κι εγώ σκεφτόμουν τα αυτόφωρα που ίσως έρθουν

και κοιτάζοντας έξω στο φως
είδαμε την παλιά εποχή να έρχεται


να ζητάει ότι έχουμε ευχαρίστηση
για να φύγει...
πήρε μια ευχαρίστηση....
και μετά έφυγε...

κοίταξε λίγο το νέο που υποδέχεται το παλιό
ναι, στα παλιά του Βόλου θα είμαστε ...

αλλά εκτός απο την ονομασία της περιοχής
δεν ζούμε στο χθές
ζούμε το σήμερα


σήμερα όμως, κυκλοφορούν φιγούρες...
σαν απο "τα παλιά"

λες να είναι φαντάσματα?

είναι ενα ζευγάρι που περπατάει πάντα χέρι χέρι
τους λατρεύω...
φέρτε τα σφηνάκια να τους κεράσουμε, λέμε!!!

αλλά τόσα καπέλα η κυρία που τα βρήκε?
κάθε μέρα και διαφορετικό καπέλο...

άλλο καπέλο αυτό
και το ομπρελίνο ασορτί


και που λες...ο δίπλα ο τοίχος του δίπλα του μαγαζιού
να σου έχει μοστράρει στον τοίχο αφίσα πιασάρικη
με κείμενο απο τον Καραβασίλη
εκείνο με την καρύδα...
ανυπόγραφο σε κολάζ αφίσα
έρμη λογοτεχνία !!!!

που το βρήκατε αυτό? την ρωτήσαμε...
α έκανα πολύ έρευνα στο ίντερνετ, είπε

ναι, αλλά την άδεια του συγγραφέα την πήρες μωρή κάμπια????
δεν βαριέσαι...μικρές ιστορίες είπε αυτή
"νοθευμένες" λέω εγώ



και να τα σχέδια...πόσα σχέδια
να κάπως έτσι


σχέδια για το κάπου αλλού...που είπε κι ο issallos

μετά απο αυτό?
έρχεται το άλλο......

να έχουμε και ποπ κορν issalle?

όχι, μακριά απο το ποπ
λέει ο issallos
εμείς δεν παίζουμε λαϊκά...
ούτε ποπ

όχι δεν θα έχουμε ποπ...κορν
καλαμπόκι μόνο στις κότες
μα κάτσε...βρε παιδί μου, να σου πω
εμένα μου αρέσει το ποπ κορν
πλούφ
...κάνουν και θόρυβο όταν σκάνε...

και που να σκάσουν μύτη, κάποιοι....
αλλά εμάς μας πάνε...δεν ξέρω γιατί
ή μας αφήνουν ήσυχους?
...δεν ξέρω...

εχμμμ...γι'αυτό τώρα τι να γράψω?

πάντως εμείς περιφερόμαστε παντού
θα δείτε σε λίγο καιρό...
Σεπτέμβρη ερχόμαστε

μέχρι τότε...
εμείς θα πίνουμε φραπεδιές
στα "ποτήρια βάζα" στην συγκεκριμένη καφετέρια στην παραλία...

το κάναμε στέκι

αλλά όταν ανοίξουμε το δικό μας, τι θα κάνουμε?
μπα...δεν αφήνουμε εμείς την απόλαυσή μας...

και μετά...τα καφεδάκια θα πάνε και θα έρχονται
εκτός απο συνεργάτες ,είμαστε και ζευγάρι...

αυτό  δεν το ξεχνάμε...

αλλά η αλήθεια είναι αυτή...
μιλάμε πάρα πολύ για τα εργασιακά μας
σκάμε και καμιά αγκαλιά ανάμεσα και υπάρχει ισορροπία

ο καπνός...πάντα ένας...!!!

τι με δυσκολεύεις τώρα, βρε παιδί μου???
τι να γράψω εδώ????


οκ...θα έχουμε χωριστή τσέπη...
όχι ταμείο, τσέπη

ο καθένας να πληρώνει τον δικό του καφέ, θες???
ε δεν θα σου κοστίσει και πολλά
με ένα ευρώ, θα ...
ένα ευρώ???

μισό να δω τον τιμοκατάλογο του διπλανού,να σας πω πόσο θα έχουμε τον καφέ

οκ κλέβω τιμοκαταλόγους

είμαι αμαρτωλή
αλλά το έχω απο παλιά το συνήθειο
αν δείτε πουθενά μια μελαχρινή
 με κόκκινη υφασμάτινη τσάντα
εγώ είμαι..κι αυτό που βάζω μέσα στην τσάντα μου με τρόπο
είναι ο τιμοκατάλογος χεχε

 άλλοι αρπάζουν τους αναπτήρες...
για έναν τιμοκατάλογο θα ανησυχήσουμε τώρα?

οι τιμές...

ελληνικός 1.50
ελληνικός διπλός 2.20
νες 2.00
μπύρα 3.00 κτλ
 ε...σταματάω εδώ

σινάπι, πια...
σπόροι
πίτουρα
στο πίσω μαγαζάκι...



τι έλεγα? α ναι...

Σεπτέμβρη ερχόμαστε...!!!


αχ issalle......σ'αγαπάω~ 


 
του issallos είναι οι χώροι...
εγώ θα είμαι εκεί όμως
έχω αναλάβει την επιβλεψη του καφέ - ποτού
 καμία σχέση με την τέχνη και την μουσική
κι ο issallos  έχει αναλάβει την παρουσίαση της τέχνης

μ αρέσει να βλέπω αυτά που κάνει ο issallos

αν δείτε μια ψιλή μελαχρινή να περιφέρεται με σφηνάκι στο χέρι
εγώ θα είμαι...




αλλά να ξέρετε...

ενα σφηνάκι την μέρα
τον ύπνο τον κάνει πέρα...!!!

2 σχόλια:

  1. άντε καλές επιτυχίες..

    άψογα όλα..
    εύχομαι να σας πάνε όλα όπως τα θέλετε..

    καλημέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω τον αγαπητό τρελό...!!! καλωσόρισες στο φτωχικό μπλογκοσπιτάκι μου, που λένε και μερικές μερικές εδώ γύρω....αχαχαχαχ
      ευχαριστούμε για τις ευχές, ο θεός να σε ανταμείψει για την καλοσύνη σου...με την καλοσύνη του κτλ κτλ

      την καλημέρα μου...!!!

      Διαγραφή

εδώ είναι ένας κήπος που μπορούμε να βάλουμε όλοι τα σποράκια μας...
Aς αφεθούμε σε ότι γλυκαίνει τις αισθήσεις μας (άσχετο) :P
NAiiiiiiiii, είμαστε ανήσυχα μελισσάκια και εδώ είναι ένας μελισσόκηπος!!!
Aς ζουζουνίσουμε λοιπόν παρέα.........BbZzzzJjjjjjjjjj BbZzzzJjjjjjjjjj
BbZzjjjjjjjjjjjjjjjjjjj

σσσστ μυστικό...αυτός ο κήπος ανήκει σε μια μέλισσα...την melissalli~

και η melissalli είπε :

" επειδή σου χαμογελάω, τι νομίζεις?
οτι είμαι ακίνδυνη???

είμαι μια μέλισσα εγώ...άμα με ενοχλήσεις σε τσιμπάω

τσιιιιν ...πάρτα άρρωστη(ε) που θα μου πείς:
μίλα, γέλα, κοίτα δεξιά, κοίτα αριστερά, σήκω, κάτσε

άσε με ..που θα κάνω και την μαριονέτα..

άδειασέ μου την γωνιά να φτύσω τον κόρφο μου, με την ησυχία μου...

φτού φτού φτού
φτού
φτού φτού
φτού φτου φτου....
φτού φτού φτού φτού φτού "

αυτά είπε η melissalli

Aντε..βάλε ένα σποράκι, λέω εγώ........να δω τι θα καταλάβεις..