Παρασκευή, 16 Αυγούστου 2013

τα του facebook ή αλλιώς.... "πίτσα πατέ, ντιπ για ντιπ κουνέλι"



γιατί την πολτοποιημένη ελιά την λένε...πατέ???



 γιατι καποιος την πατ(ησ)ε.... και την εκανε λιωμαααααα!!!!



 άρα εγώ που την πάτησα με σένα και έγινα λιώμα από αγάπη, είμαι...πατέ...!!!




 και εγω ειμαι πατε...ρας !!!!

==============

συνέχεια αποριών της melissallis...

κι αν φάω 2 κουταλιές τις σούπας πατέ ελιάς, πόσες ελιές έχω φάει???





μαζι με τα κουκουτσια εννοεις??? 2 μαλλον και κατι απο προσμιξη πατατας....για ογκο !!!



α οκ...για δυο ελίτσες γίνεται τόση φασαρία? πωωω μεγάλες κουφάλες οι πατάτες...πάνε και χώνονται παντού




μονο το χωμα τους αξιζει με τετοια ανα...τροφη... ετσι ειναι οπου μεγαλωσει ο καθεις πατατος !!!



ο καθείς...ο καθού...η καθού ....άλλο πάλι αυτό....σου λέει, γιατί να το λέμε ολόκληρο το πατάτας? με ενα καθού καθαρίζουμε αχαχαχ

=================================














απορία no3

άλλο το πατέ, άλλο το....ντίπ??















το ντιπ κατα ντιπ σημαινει πολυ "πατημενο" πατε τοσο που ειναι ζουμι πια..... κι επειδη τρωγεται μονο αν του βυθισεις κατι μεσα του....πχ ντακος.... ε πως να το πουνε οι σεφ για πιο πιασαρικο??? βυθος??? γενικα οι βουτες με το ψωμι στην σαλτσα... τις εξευγενισαν να μην νιωθεις καραβλαχος οταν τρως high σικατος και καλοβολεμενος....!!!!μασαμπουκωτικη ευγενια βλεπεις !!!!


δεν ξέρω...εγώ έχω μπερδευτεί...τι θα ζητήσουμε αν πάμε σε κυριλέ εστιατόριο...πατέ ή ντίπ?? ...πες, να ξέρω...αχαχαχαχ


δεν θα ζητησουμε... θα μας τα φερουν... αλλα δεν θα προλαβουν... θα εχουμε παει διπλα στο τσιπουραδικο.... ε μα... δεν την μπορω την ξυνιλα,,,τς τς !!!!

======================================



ντιπ για ντιπ, δηλαδή....


deep κατα deep !!!!


======================================





απορία no4

είχαν και στο χωριό τους....πατέ και ντιπ???



ειχαν ειχαν..... !!! ολοκληρο τσουκαλι σαλτσα απο το στιφαδο με το "κνελι"


ήταν το πατέ μαζί με το ντιπ στο τσουκάλι δηλ



==================================



μαζεμένες απορίες...

Είσαι από αυτούς που αδειάζουν το μπολάκι με το ντιπ στο εστιατόριο, πριν καν έρθει στο τραπέζι η σαλάτα???
Είσαι από αυτούς που αδειάζουν το μπολάκι με το πατέ στο εστιατόριο, πριν καν έρθει στο τραπέζι η σαλάτα???


μήπως είσαι ντιπ για ντιπ και πατέ στα μάτια των άλλων??


εξαρταται το εστιατοριο..... αμα στο service πρεπει πρωτα να του κανεις φορολογικη δηλωση για να σου φερει να φας.....εκεινα τα ξαναβαφτισμενα φαγητα ..τυπου ... εντραδες απο σως με τζινσεγκ και ροδες απο αλεσμενη γκραπα... τρωω και το τραμεζομαντηλο απο τα νευρα μου... !!!!


αυτό το....εντραδες απο σως με τζινσεγκ και ροδες απο αλεσμενη γκραπα...τι είναι??? βρε παιδί μου, μην μου βάζεις κι άλλες απορίες στο κεφάλι μου...θα πάθω υπερφόρτωση αχαχαχ...


χαχαα... ακου προσεχτικα... enter= εισοδος, αρα στο φερνουν πρωτο για ορεκτικο.... και ειναι η σκορδαλια...βαφτισμενη ως σως....και το μηλοξυδο...ι το λενε ροδες απο γκραπα.... επειδη το ριχνουν κυκλικα απο πανω για να ψαχνεσαι τι ειναι αυτο που σου σερβιρανε..... γι αυτο σου λεω.... θελουν πολλες σφαλιαρες....χαχαχαχαααα


σκορδαλιά με ξύδι είναι όλο αυτό??? αχαχαχαχαχχ

========================




γενική απορία...

βγαίνουν και στο τουίτερ αυτά που έγραψα??? δεν μπορείς να πεις...ήταν καλά και μικρά....
σαν τα ντιπ και τα πατέ




πως λεγεται το ντιπ και το πατε μαζι ξερεις???


πως?



depasta !!!!! λολ



αχαχαχαχ

=================================

Mell Issalli
άσχετη απορία....

μ'αγαπάς ή τσάμπα πίνω αχαχαχ



ξέχασα το ερωτηματικό...φτού.... ?

====================




τέλος αποριών

over



but why???????


==================



ο άλλος δηλ που μας σέρβιρε πίτσα κοτόπουλο και δεν είχε καθόλου κομμάτια κοτόπουλο αλλά είχε μόνο την γεύση, μας σέρβιρε... "πίτσα πατέ, ντιπ για ντιπ κουνέλι" ???



πατε ηταν το μυαλο του.... και φυσικα....το ειχαν καταλαβει πρωτα και οι πελατες του .. που λειπανε..... και λεγαμε και μεις οτι ηταν νωρις ακομα και δεν ειχε κοσμο...χχαχαχχααχαχαα


πάντως και η προσφορά του ήταν όλα τα λεφτά....τέτοια προσφορά δεν έχω ξαναδεί....πως το έλεγε? όση πίτσα φας... δεν το θυμάμαι καλά....αλλά πολύ γέλιο ...πως το έλεγε βρε issalle και τι εννοούσε????


οσο φας 7 ευρω......!!!!!! και εννοουσε καθε πιατο πιτσας με το "ντιπ καθολου κοτοπουλο"..... 7 ευρω η μεριδα.... χοντρες σφαλιαρες ηθελε αλλα ευτυχως πηραμε ενα μονο για δοκιμη και φυσικα μας επεισεεεεε χχαχαχαχααααααχχα.... δεν φτανει η κριση ... θα πρεπει να μαθουμε και συντακτικο γμτ το μυαλο τους !!!


αχαχαχα



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

εδώ είναι ένας κήπος που μπορούμε να βάλουμε όλοι τα σποράκια μας...
Aς αφεθούμε σε ότι γλυκαίνει τις αισθήσεις μας (άσχετο) :P
NAiiiiiiiii, είμαστε ανήσυχα μελισσάκια και εδώ είναι ένας μελισσόκηπος!!!
Aς ζουζουνίσουμε λοιπόν παρέα.........BbZzzzJjjjjjjjjj BbZzzzJjjjjjjjjj
BbZzjjjjjjjjjjjjjjjjjjj

σσσστ μυστικό...αυτός ο κήπος ανήκει σε μια μέλισσα...την melissalli~

και η melissalli είπε :

" επειδή σου χαμογελάω, τι νομίζεις?
οτι είμαι ακίνδυνη???

είμαι μια μέλισσα εγώ...άμα με ενοχλήσεις σε τσιμπάω

τσιιιιν ...πάρτα άρρωστη(ε) που θα μου πείς:
μίλα, γέλα, κοίτα δεξιά, κοίτα αριστερά, σήκω, κάτσε

άσε με ..που θα κάνω και την μαριονέτα..

άδειασέ μου την γωνιά να φτύσω τον κόρφο μου, με την ησυχία μου...

φτού φτού φτού
φτού
φτού φτού
φτού φτου φτου....
φτού φτού φτού φτού φτού "

αυτά είπε η melissalli

Aντε..βάλε ένα σποράκι, λέω εγώ........να δω τι θα καταλάβεις..