Δευτέρα, 5 Αυγούστου 2013

σναπ.... οχι σιναπι... μ αυτο φτιαχνουμε μουσταρδες





φιλας
μιλας
γελας
  flash !!!!
μια χαρα τα πας

φερε το κινητο μου πισω τωρα...... χιχιχιχι
(ε ναι issallos εδω)


i follow my heart
i αμ dreaming of you
i αμ flyινγκ...χεχε...to you
δηλ i  fly to you...BbZzjjjjjjjj
i want you
i eat you...εεε λάθος
δηλ i eat you...γιατί not?
i follow your heart or mine
never mind
 δηλ i follow my heart & i follow your heart
δηλ η μια καρδιά ακολουθεί την άλλη...και οι δυό πάμε στα αστέρια
και στο σύμπαν
ναι, στο σύμπαν όλο
...ο issallos με ταξιδεύει~

i love you 
και...
melissalli love issallos
εεεμ αφού... i love you...!!!
(ε ναι melissalli εδώ)




6 σχόλια:

  1. "δηλ i eat you...γιατί not?"so cutee!!
    Γενικά τι γλυκιά ανάρτηση!! :)
    Με έκανες να χαμογελάσω πολύ!
    Φιλί Bzzzzzzzz!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ειδες που κανεις δεν ειπε για το ματι σου τ αλοιθωρο.... ??? Αυτο θα πει ευγενια.... αχχααχχαααα.... πως το καταφερες αυτο δεν ξερω χααχααα... τι κοιταγες ακριβως????? χαχαααααα....

    αλλα ετσι ειμαστε εμεις .... γελαμε αυτοσαρκαζομαστε ...και τα παιρνουμε απροειδοποιητα.... μια χαρα φυσιολογικοι ανθρωποι δηλαδη

    μ αρεσουν τα κοτσιδια σου !!!!! μπουαχαχχααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχαχα κοίτα...θέλει κόλπο για να πετύχεις το μάτι έτσι αχαχαχαχχα δεν κοιτούσα τίποτα, την είδα μοντέλο και πήρα πόζα αχαχαχαχ έβγαλα μία προφίλ και μία αν φάς :P
      τα κοτσίδια μου είναι σπέσιαλ...εεεεεε....το'χω τό'χω σου λέω αχαχαχαχ
      και...πες ποιος κοιμόταν γυμνός απο πίσω μου...και αναγκάστηκες να κάνεις σχέδια γύρω γύρω μου.....φταίω εγώ μετά που αλληθώρισα???

      Διαγραφή
  3. Φταίει ο έρωτας.... αυτό δεν λέει και το άσμα;
    αν και με τόσο μπούκωμα που έχω δεν καταλαβαίνω τι μου γίνεται...
    μπούκωμα μέσα στην κάψα του Καλοκαιριού... για εκατοστή
    φορά κρυωμένη μέσα στο 2013...βοήθειά μου!
    Όχι άλλο κάρβουνοοοο....

    φιλιά τρελοκοτσιδού :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. α κι εγώ συναχωμένη είμαι, άντε να έρθει ο χειμώνας...να συνέλθουμε...!!!
      αυτό το τρελοκοτσιδού, είναι το παρατσούκλι μου από το δημοτικό αχαχαχ

      φιλιά


      Διαγραφή

εδώ είναι ένας κήπος που μπορούμε να βάλουμε όλοι τα σποράκια μας...
Aς αφεθούμε σε ότι γλυκαίνει τις αισθήσεις μας (άσχετο) :P
NAiiiiiiiii, είμαστε ανήσυχα μελισσάκια και εδώ είναι ένας μελισσόκηπος!!!
Aς ζουζουνίσουμε λοιπόν παρέα.........BbZzzzJjjjjjjjjj BbZzzzJjjjjjjjjj
BbZzjjjjjjjjjjjjjjjjjjj

σσσστ μυστικό...αυτός ο κήπος ανήκει σε μια μέλισσα...την melissalli~

και η melissalli είπε :

" επειδή σου χαμογελάω, τι νομίζεις?
οτι είμαι ακίνδυνη???

είμαι μια μέλισσα εγώ...άμα με ενοχλήσεις σε τσιμπάω

τσιιιιν ...πάρτα άρρωστη(ε) που θα μου πείς:
μίλα, γέλα, κοίτα δεξιά, κοίτα αριστερά, σήκω, κάτσε

άσε με ..που θα κάνω και την μαριονέτα..

άδειασέ μου την γωνιά να φτύσω τον κόρφο μου, με την ησυχία μου...

φτού φτού φτού
φτού
φτού φτού
φτού φτου φτου....
φτού φτού φτού φτού φτού "

αυτά είπε η melissalli

Aντε..βάλε ένα σποράκι, λέω εγώ........να δω τι θα καταλάβεις..