Τρίτη, 20 Αυγούστου 2013

να δείς...ΠΟΥ σε ξέρω...κάπου σε ξέρω...πού σε ξέρω???

λοιπόν αυτό είναι ένα ερώτημα που με κυνηγάει....

το ακούω κατά καιρούς
με το που με συστήνουν κάπου, ακούω το εξής

να δεις...ΠΟΥ σε ξέρω...κάπου σε ξέρω...πού σε ξέρω???

στην αρχή έμπαινα στην διαδικασία να λέω...

μήπως από εκεί? α όχι...από εκεί? α ούτε...
μάλλον εκεί...μπα

μετά κατάλαβα ότι κάτι δεν πάει καλά...


βέβαια μου πήρε κάτι χρόνια για να καταλάβω
ότι όλο αυτό είναι ένας τρόπος
 -πετυχημένος θα έλεγα- 
για να μάθει ο άλλος προσωπικά σου πράγματα...

που κινείσαι, που δουλεύεις, με ποιους κάνεις παρέα, 
που συχνάζεις, με ποιόν ηδfσδuξcφγkη...να τέτοια


αλλά αναρωτιόμουν βρε παιδί μου...

πόσα παιδιά έχει κάνει πια αυτός ο πατέρας μου,
αφημένα εδώ κι εκεί στην Ελλάδα?

γιατί πάντα κάποια υπάρχει, απ'οτι μου λένε
μία 
 ...που είναι ίδια με μένα....
η οποία κυκλοφορεί
ΠΑΝΤΟΥ

κι αν δεν είναι η ίδια είναι πολλές και μου μοιάζουν...
θα έλεγα ότι είναι οι κλώνοι μου...

γι'αυτό δεν θα τα βάλω με τον πατέρα μου αλλά
με την μάνα μου....

όταν έφτιαξαν κλώνους μου στην κλινική, εσύ που ήσουν μάνα?
σου αντέγραφαν το παιδί σου
έβγαζαν αντίτυπα 

εσύ ...
που  ήσουν μάνα???

ας αφήσω τώρα την μάνα μου στην ησυχία της και ας συνεχίσω...

καθόμαστε έξω από το ...?...
από ...
ε δεν κάνει να πω όνομα
αυτό που θα ανοίξουμε το NO2

καθόμαστε που λες έξω από το Νο2 μαγαζί μας
και πίνουμε καφέ....
καπνίζουμε και  κάτι τσιγάρα
γιατί άστα να πάνε καφές χωρίς τσιγάρο,δεν λέει...
αλλά γενικώς καπνίζουμε εμείς
όλη την ημέρα
και όλη την νύχτα...
οι ώρες που δεν καπνίζουμε είναι αυτές που κοιμόμαστε....
τι έλεγα?
καθόμαστε που λες και έρχεται η άλλη με την φίλη της
δυο άγνωστες
και η μία έχει το βλέμμα του τρόμου, της έκπληξης κτλ
είναι έτοιμη να καταρρεύσει...
μη χειρότερα ...

πάμε παρακάτω?


....

με πλησιάζει, με ακουμπάει...
μηηηηηηηηηηηη σου λέω..θανατηφόρο λάθος...ουστ από δω

ένα πράγμα δεν μπορώ
(καλά, πολλά δεν μπορώ να ανεχτώ)
αλλά αυτό που με ενοχλεί περισσότερο απο όλα 
είναι το ...αγγίζειν

ίσα ρε που ακουμπάς...

δεν έχει σημασία τι...εκείνη την ώρα που με ακουμπάς εγώ θέλω....
 να σου σπάσω το κεφάλι,λέμε
μην αγγίζεις
ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΤΡΙΧΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΑΛΛΙΑ ΜΟΥ
ΟΥΤΕ ΤΟ ΧΕΡΙ ΜΟΥ
ΟΥΤΕ ΤΟ ΑΥΤΙ ΜΟΥ
ΤΙΠΟΤΑ
ΜΗΝ ΜΕ ΑΚΟΥΜΠΑΣ, ΜΗΝ ΜΕ ΣΚΟΥΝΤΑΣ
ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ...ΜΗΝ ΜΕ ΚΟΙΤΑΣ ΚΑΝ

οκ το παράκανα τώρα...
αλλά το μακριά κι αγαπημένοι είναι το καλύτερο πράγμα...!!!

αυτή  που λες με σκούντηξε στον ώμο

 αρχίζει λοιπόν να ρωτάει...
πως με λένε, από που είμαι, ποιανού και τα σχετικά
της λέω εγώ "σίγουρα κάποια σας θυμίζω ε? μου το λένε συνέχεια"

και τι μου λέει?

θα σας το πω, αλλά...
κάντε τον σταυρό σας  πριν το διαβάσετε
φτύστε στην οθόνη...μην με ματιάσετε
πιάστε τα αρχι... σας
να, τέτοια πράγματα....

  • μου λέει "είσαι ίδια η αδελφή μου"
  • "να είδες που σου είπα? όλο κάποια θυμίζω"
  • "ναι" μου λέει "αλλά η αδελφή μου έχει πεθάνει και είσαι ίδια...το χαμόγελό της...." 
το, χω η κουφάλα το χαμόγελο, τι το θελα???
  • ".....τα μάτια σας, τα χείλια σας, η μύτη σας, τα μαλλιά σας, ο τρόπος που κάθεστε, το βλέμμα, όλα μοιάζουν...για να σε δω καλύτερα...μίλα, γέλα κτλ"
άφωνη εγώ

επειδή της χαμογέλασα στην αρχή τι νόμιζε?
οτι είμαι ακίνδυνη???

είμαι μια μέλισσα εγώ...άμα με ενοχλήσεις σε τσιμπάω

τσιιιιν ...πάρτα άρρωστη που θα μου πείς
 "μίλα, γέλα, κοίτα δεξιά, κοίτα αριστερά, σήκω, κάτσε"

άσε με κυρά μου που θα κάνω και την μαριονέτα..

άδειασέ μου την γωνιά να φτύσω τον κόρφο μου, με την ησυχία μου...

φτού φτού φτού 
φτού 
φτού φτού
 φτού φτου φτου....
φτού φτού φτού φτού φτού 

και θεός σχωρέστην  την μακαρίτισσα
αλλά εγώ...καμία σχέση

και να το ξαναπώ
πρώτη φορά θύμισα πεθαμένη...

τόσο καιρό είχα να κάνω 
με τους ζωντανούς μου κλώνους...
τώρα τι έγινε?
πεθαίνει ένας ένας?


τέλος πάντων...πάντως εγώ σκέφτηκα το εξής...
εάν της θύμιζα τόσο πολύ την dead αδελφή της
δεν θα ξαναρχόταν να με δει?
δεν θα μου έλεγε που είναι το...μνήμα?
έτσι ρε παιδί μου... για να δω την φωτογραφία
 που κοσμεί χρέη διακόσμησης πλέον....
αλλά δεν ξαναεμφανίστηκε
...άρα μούφα...για να μάθει...
δεν ξέρω κι όλας

αυτάαααααα...

να, είδατε..για να μην μιλάω εγώ τόσον καιρό? 
τέτοια κουφά συμβένουν
αλλά γενικώς, ναι μιλάω...
αλλά πόσα λέω τελικά?
δεν ξέρω...οτι βγαίνει κάθε φορά καλό είναι

και ότι δεν βγαίνει πάλι καλό είναι...

αναλόγως την ώρα και την στιγμή, την διάθεση
το πόσο στενοχωρημένη είμαι....
άμα είμαι εγώ στενοχωρημένη, δεν μου παίρνεις κουβέντα
μόνο άμα είμαι καλά, μιλάω πολύ και
...άμα αρχίσω να μιλάω, δεν σταματάω...
 πρέπει να θέλω να μιλήσω
 και όχι να με πιέζετε με του κώλου τα βραβεία 
που τα δίνετε μαζί με ερωτήσεις.....
τι παπαριά είναι αυτή???
και αδιακρισία πάνω από όλα...

προς τι οι ερωτήσεις?

κανείς δεν θα σου πει αλήθειες όταν ρωτάς
θα σου πει πάντα ΜΟΝΟ ότι θέλεις να ακούσεις...

τίποτα παραπάνω...



καλέ... πόση ώρα γράφω? 

γεια σας και χαρά σας
αγαπημένοι μου μπλογκόφιλοι
τα λέμε την επόμενη φορά...

γιούουουουουυυ χουοουουυυυυ

α να μην ξεχάσω να σε ρωτήσω...

ΠΟΥ σε ξέρω...κάπου σε ξέρω...πού σε ξέρω???

10 σχόλια:

  1. ……………………………♥besos
    …………………………..♥.besos
    …………………………♥besos
    …………………….♥besos
    ………………♥besos
    ………….♥besos
    ………♥besos
    …..♥besos
    ….♥besos
    .♥………………………..♥..♥..♥para ti
    ♥……………………..♥………..♥para ti
    .♥………………….♥…………….♥para ti
    …♥………………♥………………♥para ti
    ….♥………………………………♥para ti
    ……♥………………………….♥para ti
    ………♥……………………..♥para ti
    …………♥………………..♥para ti
    ……………♥…………..♥para ti
    ……………….♥…….♥para ti
    …………………♥..♥para ti
    ..................★MaRiBeL★

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  2. ...♥...♥..♥……………..♥..♥..♥
    ♥…………♥………..♥………..♥
    .♥……………♥….♥…………….♥
    …♥………………♥………………♥
    ….♥………………………………♥
    ……♥………………………….♥
    ………♥……………………..♥
    …………♥………………..♥
    ……………♥…………..♥
    ……………….♥…….♥
    …………………♥..♥
    ..................★hello MaRiBeL★

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πάει!
    αυτό ήταν....
    ούτε εμένα δεν μπορώ να θυμηθώ
    όχι και άγνωστες φάτσες!!!
    Τώρα τελευταία που δεν βλέπω και καλά... χειροτέρεψε η κατάσταση! χαχαχα
    θα αναρωτιέμαι ποια είναι πίσω από τον καθρέφτη;

    Άσε μελισσάκι κάθε τρελό στην τρέλα του....

    Να μου είσαι καλά :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. που είσαι εσύ? μου έλειψες...!!!
      μα μην ξεχάσω το βασικότερο...ποιανού είσαι εσύ? αχαχαχαχ

      φιλιά

      Διαγραφή
  4. Τι όμορφο και πρωτότυπο! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ξέρω κι εγώ ποιανού είμαι;
    Δική μου είμαι .... υποθέτω τουλάχιστον!

    υγ. Θα σ λείψω κι άλλο... από την άλλη εβδομάδα
    θα βρίσκομαι σε ένα χωριουδάκι πλάι στην θάλασσα
    και θ αγναντεύω το γαλάζιο ακουμπώντας την πλάτη μου
    στα βουνά της Αιτωλοακαρνανίας :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. υγ πω πω τέλεια, θάλασσα και ότι συνεπάγεται αυτό...αυτά είναι...!!!
      καλά να περάσεις και κάνε και πολλές πολλές βουτιές για μας...!!!
      ...♥...♥..♥……………..♥..♥..♥
      ♥…………♥………..♥στιγμές.♥
      .♥……………♥….♥…………….♥
      …♥θάλασσα♥……………....…♥
      ….♥…………………ήλιος……♥
      ……♥……ανατολές………….♥
      ………♥……………………..♥
      …………♥………φιλιά.....♥
      ……………♥…………..♥
      ……………….♥…….♥
      …………………♥..♥


      Διαγραφή
  6. ΑΜα σου πω οτι ποτε δεν μου το χουν πει αυτο...
    που σε ξερω, καποια μου θυμίζεις!
    Να νιωσω μειονεκτικά????

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. όχι, να μην νιώσεις μειονεκτικά...είναι εκνευριστικό σου λέω χαχαχαχα

      φιλιά

      Διαγραφή

εδώ είναι ένας κήπος που μπορούμε να βάλουμε όλοι τα σποράκια μας...
Aς αφεθούμε σε ότι γλυκαίνει τις αισθήσεις μας (άσχετο) :P
NAiiiiiiiii, είμαστε ανήσυχα μελισσάκια και εδώ είναι ένας μελισσόκηπος!!!
Aς ζουζουνίσουμε λοιπόν παρέα.........BbZzzzJjjjjjjjjj BbZzzzJjjjjjjjjj
BbZzjjjjjjjjjjjjjjjjjjj

σσσστ μυστικό...αυτός ο κήπος ανήκει σε μια μέλισσα...την melissalli~

και η melissalli είπε :

" επειδή σου χαμογελάω, τι νομίζεις?
οτι είμαι ακίνδυνη???

είμαι μια μέλισσα εγώ...άμα με ενοχλήσεις σε τσιμπάω

τσιιιιν ...πάρτα άρρωστη(ε) που θα μου πείς:
μίλα, γέλα, κοίτα δεξιά, κοίτα αριστερά, σήκω, κάτσε

άσε με ..που θα κάνω και την μαριονέτα..

άδειασέ μου την γωνιά να φτύσω τον κόρφο μου, με την ησυχία μου...

φτού φτού φτού
φτού
φτού φτού
φτού φτου φτου....
φτού φτού φτού φτού φτού "

αυτά είπε η melissalli

Aντε..βάλε ένα σποράκι, λέω εγώ........να δω τι θα καταλάβεις..