Σάββατο, 17 Αυγούστου 2013

.........τα παιδιά του πολέμου.....................

Απελευθερώθηκαν 82 στρατολογημένα παιδιά στο Κονγκό

matthaios mattστο"Ο ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ"Πριν από 23 ώρες
*Περισσότερα από 80 παιδιά, εκ των οποίων ορισμένα μόλις οκτώ ετών*,* που είχαν στρατολογηθεί δια της βίας από την παραστρατιωτική οργάνωση Μάι Μάι Μπακάτα-Κατάνγκα, *που δρα στην επαρχία Κατάνγκα, στο ανατολικό τμήμα της Λαϊκής Δημοκρατίας του Κονγκό, απομακρύνθηκαν από αυτήν και μπορούν να επιστρέψουν στις οικογένειές τους, ανακοίνωσε σήμερα ο ΟΗΕ. Η Αποστολή του ΟΗΕ για την Σταθεροποίηση στην ΛΔ Κονγκό (Monusco) “χαιρετίζει” σε ανακοίνωσή της “*την απομάκρυνση 82 παιδιών, μεταξύ των οποίων 13 κορίτσια.....................



παιδιά του πολέμου......ουφ....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

εδώ είναι ένας κήπος που μπορούμε να βάλουμε όλοι τα σποράκια μας...
Aς αφεθούμε σε ότι γλυκαίνει τις αισθήσεις μας (άσχετο) :P
NAiiiiiiiii, είμαστε ανήσυχα μελισσάκια και εδώ είναι ένας μελισσόκηπος!!!
Aς ζουζουνίσουμε λοιπόν παρέα.........BbZzzzJjjjjjjjjj BbZzzzJjjjjjjjjj
BbZzjjjjjjjjjjjjjjjjjjj

σσσστ μυστικό...αυτός ο κήπος ανήκει σε μια μέλισσα...την melissalli~

και η melissalli είπε :

" επειδή σου χαμογελάω, τι νομίζεις?
οτι είμαι ακίνδυνη???

είμαι μια μέλισσα εγώ...άμα με ενοχλήσεις σε τσιμπάω

τσιιιιν ...πάρτα άρρωστη(ε) που θα μου πείς:
μίλα, γέλα, κοίτα δεξιά, κοίτα αριστερά, σήκω, κάτσε

άσε με ..που θα κάνω και την μαριονέτα..

άδειασέ μου την γωνιά να φτύσω τον κόρφο μου, με την ησυχία μου...

φτού φτού φτού
φτού
φτού φτού
φτού φτου φτου....
φτού φτού φτού φτού φτού "

αυτά είπε η melissalli

Aντε..βάλε ένα σποράκι, λέω εγώ........να δω τι θα καταλάβεις..