Τετάρτη, 14 Αυγούστου 2013

καλημέρες...καλημέρες ,καλημέρες....καλημέρες...!!!

τι μου κάνετε?
μπάνια ...θα μου πεις
κι εγώ θα πω ...σκασίλα μου αχαχαχ

που λες

πήγαμε στο σπίτι
...εκείνο με την λίμνη...
αλλά πριν σου πω για την λίμνη να σου πω
ότι ο ηλικιωμένος κύριος που μας νοίκιασε το μαγαζί
δεν συνειδητοποιούσε ότι πρέπει να παραδώσει τον χώρο

και ήταν κάθε μέρα εκεί 
αυτός και η παρέα του

αν ήμουν κακιά θα έλεγα ότι....
εμείς προσπαθούσαμε να οργανώσουμε διάφορα
και συγχρόνως είχαμε δίπλα να παρατηρούν...
και να πετάγονται σαν τις πορδές
έναν κουφό, έναν κουτοπόνηρο και έναν ηλίθιο

αλλά ΔΕΝ είμαι κακιά

και απλά αλλάξαμε την κλειδαριά
κλειδιά μόνο εμείς
και η απόφαση βγήκε...
ορθάδικο

άντε να δω πόση ώρα θα αντέξουν όρθιοι οι παππούδες

αλλά άστα αυτά τώρα...
ας χαλαρώσουμε με μια βόλτα

πήγαμε στο σπίτι με την λίμνη...
στην αρχή μας υποδέχτηκε η Ηρμα
 (το ροντβάηλερ του γείτονα)
μόλις μας είδε, τσουπ κουνάμενη λυγάμενη 
μας κοίταξε και μετά κουνάμενη λυγάμενη ξανά πήγε στην θέση της
σαν χαιρετισμός ένα πράγμα

μετά μας είπε καλημέρα ένας σκορπιός στην πόρτα
αλλά εμείς δεν τις γουστάρουμε τέτοιες καλημέρες
και ο σκορπιός άφησε την τελευταία του πνοή 
στο παπούτσι του issallos

μετά...οι παρεμβολές σταμάτησαν

κάτι κλέφτες μόνο...

είχαν σπάσει την κλειδωνιά από το πορτάκι του κήπου
αλλά δεν έκαναν ζημιά στο σπίτι...
πήραν κάτι καρέκλες και κάτι ψηλοπράγματα απ'έξω
αλλά τίποτα που να ασχοληθούμε
και να μας απασχολήσει ιδιαίτερα
αλλά...

την χαρά που πήραμε με την λίμνη...!!!

λοιπόν, η λιμνούλα 
είχε ακόμα νερό μέσα
είχε μια λακουβίτσα με νερό
κι εκεί μέσα γινόταν Ο ΠΑΝΙΚΟΣ από τα ψαράκια...
ναι, ήταν όλα εκεί
πολλά νεογέννητα και μερικά πιο μεγάλα...
πω πω παράδεισος αυτή η λίμνη
έχει δημιουργήσει το δικό της οικοσύστημα...!!!

μόλις βάλαμε νερό μέσα
να γίνεται ο πανικός...
τα ψαράκια να πάνε δεξιά αριστερά
σταματημό δεν είχαν...
λες και είχαν χαρεί που μας είδαν
δεν μπορεί κάτι θα νιώθουν και τα ψάρια..
ξέρω η μνήμη τους είναι μικρή
αλλά υποσυνείδητα δεεεεν θα τους θυμίζουμε ...κάτι?

και ξαφνικά...τσουπ κάτι βγήκε στην επιφάνεια της λίμνης

τι ήταν λες???

























ο βάτραχος...!!!


αχ ο βάτραχος, έχει κάνει κάτι μπούτια τεράστια
ολόκληρος βάτραχος έγινε...
αν και δηλητηριώδεις μια χαρά κούκλος είναι...!!!
άντε να μας φέρει και καμιά βατραχίνα
να κάνουμε γλέντι...αχαχαχ
να στήσουμε εκεί τις issalloκιθάρες, τα issalloντράμς
 και τα παρελκόμενα
και να τα γιορτάσουμε τα βατραχοπαιδιά...!!!
κι άμα δούμε και βατραχοεγγόνια
εκεί να δεις χαρά

του βατραχοπαιδιού μου το βατραχοπαιδί
είναι δυο φορές βατραχοπαιδί μου...!!!

κουάκ κουάκ   κουάκ
 δεν μας έκανε...
αλλά για να βγει...να δεις που ήταν κάτι σαν χαιρετισμός...!!!


οι λιβελούλες και οι σαύρες δεν εμφανίστηκαν..
θα σου έχω πει ότι έχουμε ενα ζευγάρι σαύρες...
τέτοιο ωραίο ζευγάρι δεν έχω ξαναδεί
πράσινο πράσινο αλλά μιλάμε ..για πολύ ωραίο πράσινο...!!!

μην αγχώνεστε, ούτε οι σαύρες δαγκώνουν...
δεν ξέρω κιόλας αλλά...
δεν ασχολούνται με τίποτα άλλο 
πέραν του εαυτού τους...
βολτάρουν ανενόχλητες

ααααχ  ένας μικρός παράδεισος...
είναι εκεί και μας περιμένει...!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

εδώ είναι ένας κήπος που μπορούμε να βάλουμε όλοι τα σποράκια μας...
Aς αφεθούμε σε ότι γλυκαίνει τις αισθήσεις μας (άσχετο) :P
NAiiiiiiiii, είμαστε ανήσυχα μελισσάκια και εδώ είναι ένας μελισσόκηπος!!!
Aς ζουζουνίσουμε λοιπόν παρέα.........BbZzzzJjjjjjjjjj BbZzzzJjjjjjjjjj
BbZzjjjjjjjjjjjjjjjjjjj

σσσστ μυστικό...αυτός ο κήπος ανήκει σε μια μέλισσα...την melissalli~

και η melissalli είπε :

" επειδή σου χαμογελάω, τι νομίζεις?
οτι είμαι ακίνδυνη???

είμαι μια μέλισσα εγώ...άμα με ενοχλήσεις σε τσιμπάω

τσιιιιν ...πάρτα άρρωστη(ε) που θα μου πείς:
μίλα, γέλα, κοίτα δεξιά, κοίτα αριστερά, σήκω, κάτσε

άσε με ..που θα κάνω και την μαριονέτα..

άδειασέ μου την γωνιά να φτύσω τον κόρφο μου, με την ησυχία μου...

φτού φτού φτού
φτού
φτού φτού
φτού φτου φτου....
φτού φτού φτού φτού φτού "

αυτά είπε η melissalli

Aντε..βάλε ένα σποράκι, λέω εγώ........να δω τι θα καταλάβεις..