Σάββατο, 3 Αυγούστου 2013

σήμερα ντράπηκα............

σήμερα πήγαμε στην δημοτική αστυνομία για κάτι δουλειές
 μιας και είμαστε σε δρόμο να ανοίξει το 
....?....
ε όνομα δεν λέμε ακόμα ...τέλος πάντων...

εκεί μιλάγαμε με μια υπάλληλο της δημοτικής αστυνομίας
...ώσπου σε κάποια φάση μας ανέφερε οτι θα τους διώξουν όλους
...μάτια βουρκωμένα, μπροστά μας............

ρε παιδιά δεν είναι ωραίο πράγμα τελικά να λέμε "να τους διώξουν, καλά τους κάνουν"
...το είχα πει κι εγώ κάποτε....
καλά τους κάνουν στην ΕΡΤ και τους διώχνουν...
καλά τους κάνουν στην δημοτική αστυνομία και τους διώχνουν....

τελικά ΠΟΣΟ λάθος είναι............
άσχημο να χάνει ο κόσμος την δουλειά του...

και όταν βλέπεις εναν βουρκωμένο άνθρωπο απέναντί σου 
να σου λέει οτι θα βρεθεί χωρίς δουλειά, 
τότε ντρέπεσαι που κάποτε ξεστόμισες "καλά τους κάνουν"...........

κι εγώ σήμερα ντράπηκα και το λέω δημόσια

αυτά ήθελα να σας πω.......μην λέτε ΠΟΤΕ "καλά τους κάνουν"...είναι ντροπή.

2 σχόλια:

  1. Εχεις δίκιο καλή μου!
    Μου'χει τύχει και μένα να το πω ...
    Μην είσαι τόσο αυστηρή με τον εαυτό σου.
    Ανθρωποι είμαστε και τα λάθη ανθρώπινα.
    Το θέμα είναι να τα αναγνωρίζουμε και να μπορούμε να τα διορθώνουμε...
    Εσύ το πρώτο μέρος το έκανες... δεν είναι και λίγο.
    Καλή σου μέρα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

εδώ είναι ένας κήπος που μπορούμε να βάλουμε όλοι τα σποράκια μας...
Aς αφεθούμε σε ότι γλυκαίνει τις αισθήσεις μας (άσχετο) :P
NAiiiiiiiii, είμαστε ανήσυχα μελισσάκια και εδώ είναι ένας μελισσόκηπος!!!
Aς ζουζουνίσουμε λοιπόν παρέα.........BbZzzzJjjjjjjjjj BbZzzzJjjjjjjjjj
BbZzjjjjjjjjjjjjjjjjjjj

σσσστ μυστικό...αυτός ο κήπος ανήκει σε μια μέλισσα...την melissalli~

και η melissalli είπε :

" επειδή σου χαμογελάω, τι νομίζεις?
οτι είμαι ακίνδυνη???

είμαι μια μέλισσα εγώ...άμα με ενοχλήσεις σε τσιμπάω

τσιιιιν ...πάρτα άρρωστη(ε) που θα μου πείς:
μίλα, γέλα, κοίτα δεξιά, κοίτα αριστερά, σήκω, κάτσε

άσε με ..που θα κάνω και την μαριονέτα..

άδειασέ μου την γωνιά να φτύσω τον κόρφο μου, με την ησυχία μου...

φτού φτού φτού
φτού
φτού φτού
φτού φτου φτου....
φτού φτού φτού φτού φτού "

αυτά είπε η melissalli

Aντε..βάλε ένα σποράκι, λέω εγώ........να δω τι θα καταλάβεις..