Παρασκευή, 5 Ιουλίου 2013

Η ΕΛΠΙΔΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΧΑΝΕΤΑΙ!!!

μικρό φτερό στον άνεμο...

μικρούλι και χρωματιστό
πόσο μικρούλι και όμορφο τελικά
πετάς ασταμάτητα
...σε οδηγεί ο αέρας...
~περιπλανιέσαι~~

χρωματιστά πολύτιμα πετράδια συναντάς...
στέκεσαι δίπλα 


και αφουγκράζεσαι με τρόπο...

τα χρώματά τους, την υφή και την όψη τους

όλες σου τις αισθήσεις χρησιμοποιείς...
ακουμπάς με τρόπο δίπλα τους...
άραγε σε τι μοιάζει η δική σου υφή και όψη?

σσσστ...ακούς τα ψιθυρίσματα ?
είναι η ελπίδα που δεν χάνεται...!!!

κάποιες στιγμές μεταμορφώνεις τον εαυτό σου...
προσπαθείς να μοιάσεις...

άραγε, σε τι?

χάνεσαι μέσα στο πλήθος των ομοίων, 
αυτών που θες να ανήκεις

...μα δεν ανήκεις πουθενά...
δές...πόσα διαφορετικά χρώματα...

άγγιξες χρώματα
είδες πολύτιμα πετράδια
 
και παίζεις...με το παζλ
χωρίζοντας και ενώνοντας...
ότι άγγιξες, ότι ένιωσες, ότι είδες
...με ότι αισθάνθηκες...
 
παίζεις με ενα παζλ

ονειρέψου.......η ελπίδα..............
....δεν χάνεται....

παίξε με το φώς............!!!!






....ΑΦΙΕΡΩΜΈΝΟ................

2 σχόλια:

  1. Δε χάνεται ευτυχώς...πάντα βρίσκει τον τρόπο να ανθίζει ακόμα και στις μεγαλύτερες δυσκολίες...καλό βράδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγαπημενη μου εσυ............. σε ευχαριστω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

εδώ είναι ένας κήπος που μπορούμε να βάλουμε όλοι τα σποράκια μας...
Aς αφεθούμε σε ότι γλυκαίνει τις αισθήσεις μας (άσχετο) :P
NAiiiiiiiii, είμαστε ανήσυχα μελισσάκια και εδώ είναι ένας μελισσόκηπος!!!
Aς ζουζουνίσουμε λοιπόν παρέα.........BbZzzzJjjjjjjjjj BbZzzzJjjjjjjjjj
BbZzjjjjjjjjjjjjjjjjjjj

σσσστ μυστικό...αυτός ο κήπος ανήκει σε μια μέλισσα...την melissalli~

και η melissalli είπε :

" επειδή σου χαμογελάω, τι νομίζεις?
οτι είμαι ακίνδυνη???

είμαι μια μέλισσα εγώ...άμα με ενοχλήσεις σε τσιμπάω

τσιιιιν ...πάρτα άρρωστη(ε) που θα μου πείς:
μίλα, γέλα, κοίτα δεξιά, κοίτα αριστερά, σήκω, κάτσε

άσε με ..που θα κάνω και την μαριονέτα..

άδειασέ μου την γωνιά να φτύσω τον κόρφο μου, με την ησυχία μου...

φτού φτού φτού
φτού
φτού φτού
φτού φτου φτου....
φτού φτού φτού φτού φτού "

αυτά είπε η melissalli

Aντε..βάλε ένα σποράκι, λέω εγώ........να δω τι θα καταλάβεις..