Τετάρτη, 31 Ιουλίου 2013

ο ηλικιωμένος κύριος που μας νοίκιασε το μαγαζί....

πάμε ελεύθερη γραφή???
ότι να'ναι, όπως να'ναι, ώρα  που'ναι...

τα νέα είναι ευχάριστα...
ο ηλικιωμένος κύριος που μας νοίκιασε το μαγαζί
αύριο μαζεύει τα τελευταία του πράγματα...
κάτι μπωλ, κάτι σακουλάκια με φασόλια, την γάτα...ααα δεν σας είπα
έχουμε και μια...μαύρη γάτα στο μαγαζί
κατάμαυρη είναι η πουτ2ν@
άμα είναι γρουσούζα θα την τσουρομαδήσω

όχι μην ανησυχείτε...τις αγαπάμε τις γάτες
ακόμα και τις μαύρες

η συγκεκριμένη γάτα έχει γεννηθεί εκεί
μέσα στον χώρο που νοικιάσαμε
περιφέρεται μέσα έξω και μας κοιτάει με μισό μάτι...
γι'αυτό και σήμερα αποφασίσαμε μόλις μας αδειάσει την γωνιά
ο ηλικιωμένος κύριος που μας νοίκιασε το μαγαζί...
να τις φορέσουμε κάτι σε ρούχο
...αυτά που φοράνε στα σκυλάκια...
μια φούστα, μια ολόσωμη τζιν φόρμα,
ένα φωσφοριζέ κίτρινο γιλέκο
κάτι τέτοιο τέλος πάντων...

αλλά πολύ βρώμα ο χώρος μιλάμε
αχ θεέ μου...και μυρίζει
για μαντέψτε
καλά δεν σας παιδεύω

μυρίζει φόνο
ήταν ένας χώρος σφαγής
πόσες terrifying stories θα μπορούσαν να είχαν γραφτεί εκεί μέσα? 
πόσες??? 

αλλά μην νομίζετε ότι σας λέω υπερβολές...
οι τοίχοι είναι βαμμένοι με αίμα...
τα μαχαίρια είναι ακονισμένα και ακουμπισμένα στην άκρη του πατώματος...
και πάνω στις τέσσερις ξύλινες τεράστιες  βάσεις
έχουν τεμαχίσει ποοοοολαααααααα πτώματα
που άφηναν την τελευταία τους πνοή στα χέρια του 
ηλικιωμένου κύριου που μας νοίκιασε το μαγαζί...


από την ημέρα που πατήσαμε το πόδι μας εκεί
έχουμε παρατηρήσει πολλά παράξενα φαινόμενα...
τα οποία θα αρχίσω να σας τα αφηγούμαι από αύριο
 αγαπητοί μου αναγνώστες
μιας και σήμερα ψοφήσαμε στην κούραση...

καλό σας βράδυ

και μην νομίζετε ότι σας λέω παλαβά....
έχω αποδεικτικά και φωτογραφίες...

4 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. πωωω νόμιζα είχα απαντήσει στα σχόλια...άι καλά.......το'καψα...

      α δεν σας λέω...θα χαλάσω το σασπένς... αχαχαχχ

      Διαγραφή
  2. Τρόμαξες ακόμα και μένα που δεν τρομάζω εύκολα με τέτοιες ιστορίες...και υπάρχουν και αποδεικτικά στοιχεία?...χμμμ...για να τα δούμε...χαχα!!
    Να είσαι καλά και καλά κουράγια...φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και θα έλεγα...καλά έκανες και τρόμαξες αχαχαχχ

      σε ευχαριστώ Μαρία...!!!

      Διαγραφή

εδώ είναι ένας κήπος που μπορούμε να βάλουμε όλοι τα σποράκια μας...
Aς αφεθούμε σε ότι γλυκαίνει τις αισθήσεις μας (άσχετο) :P
NAiiiiiiiii, είμαστε ανήσυχα μελισσάκια και εδώ είναι ένας μελισσόκηπος!!!
Aς ζουζουνίσουμε λοιπόν παρέα.........BbZzzzJjjjjjjjjj BbZzzzJjjjjjjjjj
BbZzjjjjjjjjjjjjjjjjjjj

σσσστ μυστικό...αυτός ο κήπος ανήκει σε μια μέλισσα...την melissalli~

και η melissalli είπε :

" επειδή σου χαμογελάω, τι νομίζεις?
οτι είμαι ακίνδυνη???

είμαι μια μέλισσα εγώ...άμα με ενοχλήσεις σε τσιμπάω

τσιιιιν ...πάρτα άρρωστη(ε) που θα μου πείς:
μίλα, γέλα, κοίτα δεξιά, κοίτα αριστερά, σήκω, κάτσε

άσε με ..που θα κάνω και την μαριονέτα..

άδειασέ μου την γωνιά να φτύσω τον κόρφο μου, με την ησυχία μου...

φτού φτού φτού
φτού
φτού φτού
φτού φτου φτου....
φτού φτού φτού φτού φτού "

αυτά είπε η melissalli

Aντε..βάλε ένα σποράκι, λέω εγώ........να δω τι θα καταλάβεις..