Τρίτη, 23 Ιουλίου 2013

ζέστη...και τα σχετικά

τι να σας γράψω??
δεν έχω όρεξη
με έχει πιάσει κι η ζέστη
και η κατάσταση είναι άστα να πάνε....
αλλά πολύ ξενύχτι, οργάνωση και τα λοιπά
ας είναι καλά ο issallos που είναι οργανωτικός
και απ'όλα τα καλά είναι
εντάξει, κάτι βοηθάω κι εγώ
οτι κάνει κανείς, καλό είναι....
κι έτσι κάτι ακόμα ετοιμάζουμε
κάτι ψήνετaι...α όχι αυτό είναι απο άλλο ανέκδοτο..
αλλά ρε παιδί μου, οι γεεεεροι...
άστα να πάνε...
έχουν κάτι κολλήματα με τα άψυχα...
όχι αυτούς που έχασαν (συχωρεμένους κτλ),μα που πήγε το μυαλό σας???
για αυτά λέω που έχουν φτιάξει και φοβούνται μην τα χάσουν...
τα σπίτια τους, τα μαγαζιά τους κτλ
να, ένας τέτοιος γέρος μας έχει σπάσει τα νεύρα τώρα τελευταία...
αλλά αντέχουμε...μέχρι στιγμής 
δεν είναι γέρος του δικού μας περιβάλοντος αλλά...
έχει να κάνει με το μελλοντικό μας περιβάλoν...
ε οτι καταλάβατε καταλάβατε...
τι άλλο? α ναι...
βρε παππού έκανες οτι έκανες
δούλεψες οσο δούλεψες
τι το θες το ρημάδι το μαγαζί στα γεράματα?
και εντάξει το δίνεις, πάρτο απόφαση και βγες απο'κει μέσα...
εργασίες με τον γέρο μέσα, δεν γίνεται...γίνεται??
αυτάααααα...ζέστη και τα σχετικά... 
φταίω εγώ μετά που άμα δω γέρο εξαφανίζομαι?

βέβαια εκεί που είμαι ήσουνα 
κι εδώ που είσαι θα'ρθω
αλλά μέχρι τότε....ουουουουυυυ

δεν μου έρχεται κάτι άλλο τώρα
...θα συμπληρώσω και την προηγούμενη ανάρτηση εδώ....
και θα κάνω μια ΤΕΡΑΣΤΙΑ ανάρτηση...!!!!
=====================


1.


2.


3.
αν είσαι απο τον Βόλο και είσαι...
 επαγγελματίας σερβιτόρος(α) συν λοιπές θέσεις cafe-bar
στείλε το βιογραφικό σου στο melissalli@hotmail.gr



 cheers


1...2....3....και πάμε και γι'άλλα...!!!




8 σχόλια:

  1. Χαχα...υπομονή!!!....θα περάσει κι ο γέρος...και η ζέστη..
    Καλό βράδυ..φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μπα δεν φεύγει σου λέω, άντε να δω πόσο θα αντέξει ο issallos...τον πάμε με το καλό τον παππού λόγο ηλικίας, αλλά έχει στοκάρει τελείως... αχαχαχαχα.

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα, χαίρομαι που βρεθήκαμε melissalli, ν' ανταλλάσσουμε ιδέες κι απόψεις. Όσο για τους παππούδες είναι ένα θέμα... ειδικά οι κολλημένοι με το παρελθόν. Χρειάζεται υπομονή κι επιμονή μ' αυτή τη γενιά. Καλή δύναμη...!
    Να έχεις μια χαρούμενη και δημιουργική Τετάρτη! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλησπέρα...κι εγώ χαίρομαι...!!! υπομονή πάνω απ'όλα...και μια καλή συνέχεια εβδομάδας για σένα.

      Διαγραφή
  3. καλημερα και ιντερνετικα... ευχαριστω για την αναδημοσιευση της αφισας....για την εκθεση !!!
    οσο για τους μουσικους....θαυμαζω την υπομονη σου ξερω οτι θα πρεπει να σου παρω ωτοασπιδες... πολλλλλλα ντεσιμπελ πολλλλλαααα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τι ευχαριστείς? είναι να μην το αναδημοσιεύσω?...βλέπεις πολλά δωρεάν, γύρω γύρω???? οπότε, γι'αυτό το αναδημοσίευσα και όχι γιατίiiii...σου έχω μια αδυναμία παραπάνω ;) να σου πω...ωτοασπίδες δεν είχα σκεφτεί αχαχαχα αντέχω παιδί μου, χτύπα με αλύπητα...με τα ντεσιμπέλ αχαχαχαχχ
      ~φιλί~~~

      Διαγραφή

εδώ είναι ένας κήπος που μπορούμε να βάλουμε όλοι τα σποράκια μας...
Aς αφεθούμε σε ότι γλυκαίνει τις αισθήσεις μας (άσχετο) :P
NAiiiiiiiii, είμαστε ανήσυχα μελισσάκια και εδώ είναι ένας μελισσόκηπος!!!
Aς ζουζουνίσουμε λοιπόν παρέα.........BbZzzzJjjjjjjjjj BbZzzzJjjjjjjjjj
BbZzjjjjjjjjjjjjjjjjjjj

σσσστ μυστικό...αυτός ο κήπος ανήκει σε μια μέλισσα...την melissalli~

και η melissalli είπε :

" επειδή σου χαμογελάω, τι νομίζεις?
οτι είμαι ακίνδυνη???

είμαι μια μέλισσα εγώ...άμα με ενοχλήσεις σε τσιμπάω

τσιιιιν ...πάρτα άρρωστη(ε) που θα μου πείς:
μίλα, γέλα, κοίτα δεξιά, κοίτα αριστερά, σήκω, κάτσε

άσε με ..που θα κάνω και την μαριονέτα..

άδειασέ μου την γωνιά να φτύσω τον κόρφο μου, με την ησυχία μου...

φτού φτού φτού
φτού
φτού φτού
φτού φτου φτου....
φτού φτού φτού φτού φτού "

αυτά είπε η melissalli

Aντε..βάλε ένα σποράκι, λέω εγώ........να δω τι θα καταλάβεις..