Τρίτη, 16 Ιουλίου 2013

απ'όλα έχει η γειτονιά..........

το κρύο είναι πλέον υποφερτό
αλλά το σκοτάδι βαθύ
μαύρα σκοτάδια γύρω γύρω

φςςς φςςςςς φςςςςς φςςςςς

έκαναν τα συρτά βήματα στο μισολιωμένο χιόνι
κι ένα γέλιο χαρωπό αντήχησε ...στο μισοχιονισμένο δάσος

χίχί χίχίχί χίχί χί


η υποτιθέμενη κουκουβάγια  άνοιξε τα φτερά της
τα κούνησε δυνατά και έκανε έναν εκκωφαντικό ήχο

κούκου κούκου 
...χράτς

ωχ τι είναι αυτό?

ο μικρούλης σκίουρος, ο σεσημασμένος κακοποιός του δάσους
που νωρίτερα είχε κλέψει 
ένα γλυκό από το ζαχαροπλαστείο


έσκισε το χαρτί απο το περιτύλιγμα
συμπληρώνοντας με μια γρήγορη κίνηση...

χράτς

το μικροσκοπικό μυρμήγκι

κουβαλούσε ένα τεράστιο ψίχουλο
όμως δεν είδε την ακρίδα που προσγειωνόταν

και ευτυχώς δηλαδή που πρόλαβε να πετάξει το ψίχουλο
στην άκρη και να κρυφτεί

φφφφ
ξεφούσκωσε το ψίχουλο κάτω από τις μεγάλες ποδάρες της ακρίδας...

η φύση είχε γιορτή
και ναι...ήταν όλοι τους εκεί...

η κουκουβάγια
ο σκίουρος
το μυρμήγκι
η ακρίδα
αλλά για στάσου...ποιος χαχάνιζε?

χίχί χίχίχί χίχί χί
ακούστηκε πάλι πίσω από τις φυλλωσιές...






ήταν ο μικρός χιονάνθρωπος




χίχί χίχίχί χίχί χί

το μικρό χεράκι του σηκώθηκε απαλά απαλά...
και έξυσε το κεφάλι του

χράτς χράτς
χράτς

ο ήχος έμοιαζε τόσο ίδιος με το σκήσιμο του χαρτιού...
και είναι να απορεί κανείς, μα...

ο ποιο απορημένος από όλους είναι ο χιονάνθρωπος


χράτς χράτς
χράτς

ξανα-ξύθηκε...

πάει που λες η αρκούδα που τον παρατηρούσε τόση ώρα και του λέει

δεν μου ξύνεις λίγο την πλάτη γιατί με τρώει?

και τι με πέρασες εμένα? λέει ο χιονάνθρωπος
 προσωπικό σου υπηρέτη?
"να πας αλλού να ξυστείς"

μπάμ

έκανε ο λαγός...

αλλά εννοείτε οτι ενας λαγός δεν κάνει μπαμ...
το μπάμ
ήταν ο κρότος από το όπλο του κυνηγού 


που σημάδευε τον λαγό

μπλιάχ

έκανε ο λαγός μόλις πάτησε τα κρεμύδια

 που είχαν φυτρώσει γύρω γύρω
στην άκρη του γκρεμού
ωχ...θυμήθηκε την συνταγή που είχε διαβάσει
για λαγό στιφάδο...

φτού

φτύνει μια ο λαγός απο αηδία...
σκεπτόμενος το τρυφερό του κορμί 


μέσα στην "κατσαρόλα με τα κρεμμύδια"

wiiiiiiiiiiiiiiiiiiii wiiiiiiiiiii wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

φώναζε η πάπια που νωρίτερα έκανε τσουλήθρα


πάνω στον λαιμό της καμηλοπάρδαλης

Ωωωωωωωωωωωω

αναφώνησε ο ελέφαντας ...θέλω να κάνω κι εγώ τσουλήθρα
στον ωραίο σου μακρύ λαιμό...

"πάρε από δω τα μεγάλα σου αυτιά"
 είπε η καμηλοπάρδαλη στον ελέφαντα

πρατς

έκανε ο ελέφαντας φεύγοντας

ε ας μην επεκταθώ στο τι ήταν αυτό το πράτς...
γιατί έμοιαζε πολύ με το χράτς

και ο μικρός χιονάνθρωπος δεν μας φταίει σε τίποτα, σε αυτήν την ιστορία....


το μικρό χεράκι του σηκώνετε απαλά απαλά...
και ξύνει το κεφάλι του

χράτς χράτς
χράτς


η φύση έχει γιορτή
και ναι...είναι όλοι τους εκεί...

η κουκουβάγια
ο σκίουρος
το μυρμήγκι
η ακρίδα
η αρκούδα
ο λαγός
η πάπια
η καμηλοπάρδαλη
ο ελέφαντας

τώρα εσείς σίγουρα θα σκεφτείτε 
πως τον χειμώνα...δεν κουνιέται φύλλο μέσα στο δάσος

μα εδώ μιλάμε για πάρτι...!!!

επιτέλους
ο χειμώνας περνάει
 η άνοιξη ευτυχώς
...έχει κάνει τα πρώτα της βήματα....

 φςςς φςςςςς φςςςςς φςςςςς

ο μικρός χιονάνθρωπος είναι χαρούμενος...
αλλά και απορημένος 

την επόμενη φορά που θα βρεθεί σε παρόμοιο σημείο
κάποια χέρια θα τον πλάσουν....
αλλά δεν τον ενοχλεί τόσο αυτό
όσο το οτι...
θα προσπαθούν να του βάλουν δυο κρεμμύδια  για μάτια
και ένα καρότο για μύτη

καρότο για...μύτη????

μηηηηηηηηηη μηηηηηηηηηη

ακούστηκε η φωνή του λαγού 


μη μου λες για κρεμμύδια
και ειδικότερα για...καρότα

καροοοοοοοτοοοοο καροοοοοοοτοοοοο

ακούγετε και η γειτόνισσα,
 φωνάζει στο μικρό της το παιδί
...το οποίο το "ονομάζει" καρότο...





ας της δώσει επιτέλους κάποιος ένα καρότο να σκάσει..... 




the end




Ο Ταρζάν - 1972       







Στίχοι:  
Γιάννης Μαρκόπουλος
Μουσική:  
Γιάννης Μαρκόπουλος

1.Θέμης Ανδρεάδης     Φωνητικά: Λιλή Χριστοδούλου

2.Γιάννης Ντουνιάς

3.Βωξ

Θα πάω στη ζούγκλα με τον Ταρζάν
θα την περνάω φίνα,
θα πάω στη ζούγκλα με τον Ταρζάν
θα φύγω σ’ ένα μήνα.

Κι αν θα με φάνε τ’ άγρια θηρία
θα με γράψουν και στην ιστορία
πως με φάγανε τα ζώα
κι όχι η μπόρα του αιώνα.

Θα πάω στη ζούγκλα με τον Ταρζάν
τον παιδικό μου φίλο,
παρέα με τον ελέφαντα
να μη μου δίνουν ξύλο.

Κι αν θα με φάνε τ’ άγρια θηρία
θα με γράψουν και στην ιστορία
πως με φάγανε τα ζώα
κι όχι η μπόρα του αιώνα.

Θ’ αφήσω το γραφείο μου
και τα υπάρχοντά μου,
θα πάρω το κορίτσι μου
να το `χω συντροφιά μου.

Κι αν θα μας φάνε τ’ άγρια θηρία
θα μας γράψουν και στην ιστορία
πως μας φάγανε τα ζώα
κι όχι η μπόρα του αιώνα.

Θα πάμε στη ζούγκλα με τον Ταρζάν
θα την περνάμε φίνα,
θα πάμε στη ζούγκλα με τον Ταρζάν
θα πάμε σ’ ένα μήνα.

1 σχόλιο:

  1. βοηθειαααααααααααααα..... ρε συ Μελισσαλλη ακομα δεν ηρθε ο Αυγουστος ...τον χειμωνα εφερες????

    χαχαχαχχαχα

    γουσταρω αναρτηση κατασχεται....!!!!

    στην πηρα... δεν μενοιαζει... ταπνευματικα δικαιωματα ζητατα απο τον λαγο !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

εδώ είναι ένας κήπος που μπορούμε να βάλουμε όλοι τα σποράκια μας...
Aς αφεθούμε σε ότι γλυκαίνει τις αισθήσεις μας (άσχετο) :P
NAiiiiiiiii, είμαστε ανήσυχα μελισσάκια και εδώ είναι ένας μελισσόκηπος!!!
Aς ζουζουνίσουμε λοιπόν παρέα.........BbZzzzJjjjjjjjjj BbZzzzJjjjjjjjjj
BbZzjjjjjjjjjjjjjjjjjjj

σσσστ μυστικό...αυτός ο κήπος ανήκει σε μια μέλισσα...την melissalli~

και η melissalli είπε :

" επειδή σου χαμογελάω, τι νομίζεις?
οτι είμαι ακίνδυνη???

είμαι μια μέλισσα εγώ...άμα με ενοχλήσεις σε τσιμπάω

τσιιιιν ...πάρτα άρρωστη(ε) που θα μου πείς:
μίλα, γέλα, κοίτα δεξιά, κοίτα αριστερά, σήκω, κάτσε

άσε με ..που θα κάνω και την μαριονέτα..

άδειασέ μου την γωνιά να φτύσω τον κόρφο μου, με την ησυχία μου...

φτού φτού φτού
φτού
φτού φτού
φτού φτου φτου....
φτού φτού φτού φτού φτού "

αυτά είπε η melissalli

Aντε..βάλε ένα σποράκι, λέω εγώ........να δω τι θα καταλάβεις..