Δευτέρα, 1 Ιουλίου 2013

..........?...............

...................................................

............................................................................

σας έχει τύχει......να χαρείτε τόσο πολύ από κάτι και αντί να ...................

φωνάξετε
????
να χοροπηδήσετε......................
???
?να χορέψετε....?....


?

δεν ξέρω τι άλλο να κάνετε...................................................


εσείς

να κάθεστε ήρεμος και να κάνετε ...................γραμμές..................

έχω πάθει μια ακινησία................απλά κουνάω τα μάτια μου (δεξιά αριστερά πάνω κάτω).........του κεφαλιού μου....................του ακίνητου....η απραξία............

έχω ξυπνήσει?

ή κοιμάμαι??????????????


..................................................................................

9 σχόλια:

  1. εχω μια θεια... που την λενε Ευπραξια........αλλα εν συντομια την φωναζουμε Πραξια.....
    αντε ξυπνα !!!!

    εχεις δουλεια και κανεις λουφα??????????????? ..........πωωω πωωωω !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχχαχχ Ευπραξία...Πραξία...........αχαχχχχ..issalle μπορείς να με φωνάζεις απο δω και πέρα.....Απραξία αχαχχαχαχαχα

      Διαγραφή
    2. * • ♫ ♫ ♫ • *** • ♫ ♫ ♫ • ***

      Διαγραφή
  2. Ας χαίρεσαι εσύ και κάνε μόνο γραμμές...εκεί θα τα χαλάσουμε?
    Φιλιά και καλό μήνα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. η καλή διάθεση μετράει πάντα...καλό μήνα Μαρία...!!!


      φιλιά

      Διαγραφή
    2. * • ♫ ♫ ♫ • *** • ♫ ♫ ♫ • ***

      Διαγραφή
  3. Ειχα πολυ καιρο να ερθω απο εδω.Δεν ξεχνώ ποτέ τους μπλοκόφιλους και ετσι περνάω σήμερα για ν αφησω πολλές ευχες για εναν ομορφο μηνα.Καλο καλοκαιρι να περάσεις * • ♫ ♫ ♫ • *** • ♫ ♫ ♫ • ***

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλό μήνα skroytzako και απο εμένα * • ♫ ♫ ♫ • *** • ♫ ♫ ♫ • ***και καλό καλοκαίρι... * • ♫ ♫ ♫ • *** • ♫ ♫ ♫ • ***να κάνεις πολλές βουτιές...!!! * • ♫ ♫ ♫ • *** • ♫ ♫ ♫ • ***

      Διαγραφή

εδώ είναι ένας κήπος που μπορούμε να βάλουμε όλοι τα σποράκια μας...
Aς αφεθούμε σε ότι γλυκαίνει τις αισθήσεις μας (άσχετο) :P
NAiiiiiiiii, είμαστε ανήσυχα μελισσάκια και εδώ είναι ένας μελισσόκηπος!!!
Aς ζουζουνίσουμε λοιπόν παρέα.........BbZzzzJjjjjjjjjj BbZzzzJjjjjjjjjj
BbZzjjjjjjjjjjjjjjjjjjj

σσσστ μυστικό...αυτός ο κήπος ανήκει σε μια μέλισσα...την melissalli~

και η melissalli είπε :

" επειδή σου χαμογελάω, τι νομίζεις?
οτι είμαι ακίνδυνη???

είμαι μια μέλισσα εγώ...άμα με ενοχλήσεις σε τσιμπάω

τσιιιιν ...πάρτα άρρωστη(ε) που θα μου πείς:
μίλα, γέλα, κοίτα δεξιά, κοίτα αριστερά, σήκω, κάτσε

άσε με ..που θα κάνω και την μαριονέτα..

άδειασέ μου την γωνιά να φτύσω τον κόρφο μου, με την ησυχία μου...

φτού φτού φτού
φτού
φτού φτού
φτού φτου φτου....
φτού φτού φτού φτού φτού "

αυτά είπε η melissalli

Aντε..βάλε ένα σποράκι, λέω εγώ........να δω τι θα καταλάβεις..