Σάββατο, 15 Ιουνίου 2013

ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑαααααααααααααααααααααααα

ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑαααααααααααααααααααααααα
 πήρα υπολογιστηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηη!!!!!!!!!!!!!!!!!!

δώροοοοο............ 
μου τον έκανε ο issalloooooooosssssssssssss δώροοοοοοοοοοοοοοο!!!!!!!!!!!!!!!

είναι ενα μπλέ κουκλί
όχι ο issallos...ο υπολογιστής!!!!!!!!!!!!!!



το λαπτοπάκι μουουουουουουου
είναι όπως αυτά που κοίταζα στο ίντερνετ σε φωτογραφίες :)
είναι μικρούλι και εύχρηστο είναι...είναι...είναι...
ο υπολογιστής της ζωής μουουουουουουουυ


με τη μπαταρία του...τον φορτιστή του και το ποντικάκι του παρακαλώ!!!!


και μου το έχει φορτώσει και με μουσικές ΑΑΑΑααααααααααααααααα
έχω τις δικές μου μουσικές
αχ δεν αντέχωωωωω....αχ τι χαράαααααααα!!!!!!!!!!!!!!!!!

.....



..



.........


αλλά τι έλεγε η τσάντα????

"αυτή η σακούλα είναι απο φωτο-βιοδιασπώμενο υλικό.
 Είναι οικολογική γιατί όταν βρεθεί σε κατάλληλες συνθήκες (φως, οξυγόνο, υγρασία) διαλύεται 
χωρίς να δημιουργεί πρόβλημα στο  περιβάλλον"

πλάκα μου κάνεις...?...
το υπέροχο μπλε λαπτοπάκι μου
ήταν μέσα σε μια σακούλα που κινδύνευε απο λεπτό σε λεπτό να διαλυθεί....

.....



...


...............





.......






4 σχόλια:

  1. οχι δεν παλεύεσαι!!!
    Ίσσαλλλλεεε μάζευτην ....
    καήκαμε!!!
    Αγιούτο χριστιανοί πήρε το Χριστινιώ υπολογιστή...δικό της... χαχαχα....

    Καλορίζικος
    καλογράφοντας
    καλοπαίζοντας
    καλοφάγωτος...οχι αυτό μάλλον δεν ταιριάζει!!!

    Μπράβοοοο
    κι εμένα σήμερα μου έφερε το στεφάνι μου ατμομάγειρα καλέ
    αλλά δεν λάλησα !!!!
    Έλα από εβδομάδα να σε κεράσω πατατούλα και κολοκυθάκι ατμομαγειρεμένο :-)

    χαχαχα

    καληνύχταααααα :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ πολύ!!!! παίζει και το καλοφάγωτος, τόσο όμορφος που είναι...σου έρχεται να τον φας :))
      έχει και usb ο ατμομάγειρας??? ααχαχαχχχαχ

      Διαγραφή
  2. αυτο δεν ειναι λαπτοπ.... εινα φλαπ τοπ... σαν σφαλιαρα ειναι !!!!!
    καλα που εχεις λεπτα δαχτυλα εγω για να πατησω το εντερ πρεπει να παταω και το delιte ταυτοχρονα.... και η οθονη ..... σε μικροσκοπιο βγαινει???? δωρο ο μεγενθυντικος φακος και δεν μου λες ... ολο αυτο το κολοκυθι ... ειναι 1 και γιγα.... πολυ νανος ειναι αυτος ο γιγας !!!! και που χωρει στο νεσεσερ σου καλο ειναι ???? κακο το λεω εγω.... μες την πουδρα και στο μακιγιαζ....

    αντε μεγια και καλοταξιδο.... τωρα που εκλεισαν τα δημοσιογραφικα ελα να κανουμε αναδημοσιευσεις μεταξυ μας χαχαχαχαχαχαχαχαχα !!!!

    γουσταρω..... να σε σπαμαρω....!!!!!


    χωρις πλακα τωρα.... υπηρχε περιπτωση να μην ηταν μπλε ????

    Issallos εδω ~~~~~~~~~~~~

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχαχ σταμάτα καλέ, θα με ακούσει όλη η γειτονιά :))
      είναι τέλειο, είναι όπως το ήθελα...σε ευχαριστωωωω!!!!
      ~φιλί~~
      εεεε ο issallos μπλέ θα έπαιρνε~

      Διαγραφή

εδώ είναι ένας κήπος που μπορούμε να βάλουμε όλοι τα σποράκια μας...
Aς αφεθούμε σε ότι γλυκαίνει τις αισθήσεις μας (άσχετο) :P
NAiiiiiiiii, είμαστε ανήσυχα μελισσάκια και εδώ είναι ένας μελισσόκηπος!!!
Aς ζουζουνίσουμε λοιπόν παρέα.........BbZzzzJjjjjjjjjj BbZzzzJjjjjjjjjj
BbZzjjjjjjjjjjjjjjjjjjj

σσσστ μυστικό...αυτός ο κήπος ανήκει σε μια μέλισσα...την melissalli~

και η melissalli είπε :

" επειδή σου χαμογελάω, τι νομίζεις?
οτι είμαι ακίνδυνη???

είμαι μια μέλισσα εγώ...άμα με ενοχλήσεις σε τσιμπάω

τσιιιιν ...πάρτα άρρωστη(ε) που θα μου πείς:
μίλα, γέλα, κοίτα δεξιά, κοίτα αριστερά, σήκω, κάτσε

άσε με ..που θα κάνω και την μαριονέτα..

άδειασέ μου την γωνιά να φτύσω τον κόρφο μου, με την ησυχία μου...

φτού φτού φτού
φτού
φτού φτού
φτού φτου φτου....
φτού φτού φτού φτού φτού "

αυτά είπε η melissalli

Aντε..βάλε ένα σποράκι, λέω εγώ........να δω τι θα καταλάβεις..