Σάββατο, 29 Ιουνίου 2013

για να περνάει η ώρα...

όταν ο καφές δεν πίνετε εκεί που θα πας.......drinking lemonade.
αλλά γιατί ρε γαμώτο???? τόσο δύσκολο είναι να κάνουν έναν φραπέ της προκοπής με κανονικό φραπέ???? τι σκατά τα θέλουν τα υποκατάστατα.....????.....

αλλά εδώ που τα λέμε...έχω να πιω αναψυκτικό σε καφετέρια ουουοουυοουυυυ χρόνια....άντε κανένα perrier που μου αρέσει, πίνω που και που...αλλά μια παγωμένη coca cola, γιατί όχι...ή να πάρω λεμονάδα....?...με την πορτοκαλάδα πάντως δεν τα πάω καλά....

αλλά είναι η ώρα του καφέ...με το ζόρι αναψυκτικό???
 αααα.....αν έχει βάφλα με παγωτό, θα πάρω βάφλα..........

αλλά με τέτοιες τιμές....σιγά μην πάρω βάφλα...τι νομίζουν ότι πουλάνε, χρυσάφι????
 δεν θα πάρω τίποτα...θα πω στον σερβιτόρο "άσε ρε φίλε που θες να παραγγείλω κι όλας......-με τέτοιο καφέ που κάνετε- μου τα έπρηξες πριν καν έρθω" αχαχαχαχ
======================================== 

τέλος πάντων...αυτά  γκρίνιαζα στο facebook πριν πάω  για καφέ

τελικά...το ραντεβού με την παρέα ήταν στο δίπλα μαγαζί 
από αυτό που νόμιζα ότι θα πάμε ...
τσάμπα η γκρίνια που έκανα
πήρα φραπέ, τον είχαν σε ένα τεράστιο ποτήρι
 

μη δω τέτοια εγώ, πολύ μου αρέσει
ένα ολόκληρο πακέτο τσιγάρα καπνίζεις μέχρι να τελειώσει ο καφές
αλλά...3 ευρώ
φραπέ και 3 ευρώ, συγνώμη αλλά δεν λέει...
να έπαιρνα από αυτά τα φρεντοσκατούλια
με τις σαντιγές και τα σχετικά
το καταλαβαίνω να έχουν 3 ευρώ
 φραπέ με.... 3 ευρώ?
και δεν είναι το μόνο μαγαζί που τον έχει τόσο
τα πιο πολλά τόσο τον έχουν
αλλά μην λέω και μεγάλες κουβέντες ...
ακόμα δεν ξέρω πόσο θα πουλάμε τον φραπέ στο μαγαζί μας
 για 3 δεν νομίζω...
γιατί θα πάρουμε τα 3 μας 

τι λέτε κι εσείς?

ωραία ήταν που λες...τα κύματα σκάζανε πιο πέρα, 
δεν μπορώ να πω ένα υπερθέαμα  υπήρχε
όλα μια χαρά....
οι δίπλα έπαιζαν τάβλι
οι παραδίπλα χαρτιά
κάτι ηλίθια σκυλιά περιφερόντουσαν ανάμεσα στις καρέκλες
οι σερβιτόροι μεγάλοι ήταν...υποθέτω ήταν και ιδιοκτήτες????
δεν γνωρίζω αλλά για σερβιτόροι μεγάλοι ήταν...
άψογοι στην δουλειά τους βέβαια
τους παρατηρούσα και τους χαιρόμουν...

κι εκεί που δεν έβρισκα ούτε ένα ψεγάδι αρνητικό
τσουπ...την έκανε την πατάτα ο ένας...
έγειρε ένα ποτήρι με νερό που είχε πιει πελάτης πριν
και μούσκεψε το τραπέζι 
και μετά το καθάρισε με το βετέξ...
πωωω πασάλειμμα τα σάλια
δεν ξέρω, μια αηδία με έπιασε...
ο άλλος κάπνιζε ηλεκτρονικό τσιγάρο...
καλά πως το καπνίζουν αυτό το πράγμα?
 κάπνισε κανονικά ή μην καπνίζεις 

τέλος πάντων
όλα τα άλλα κύλησαν καλά
 και
 πολύ ωραία περάσαμε...!!!! 

φάγαμε και καλαμπόκι
αχ πόσο μου αρέσει το καλαμπόκι...

μικρή έριχνα το κλάμα της ζωής μου 
για να μου πάρουν καλαμπόκι
ο πατέρας μου τα θεωρούσε πεταμένα λεφτά.....
έκλαιγα τόσο πολύ

καλά...πόσο τα είχαν τα καλαμπόκια τότε???


μετά φύγαμε και βρήκαμε και μια κλήση στο αυτοκίνητο...
 βρε μανία με αυτές τις κλήσεις...
αφήστε βρε τον κόσμο να παρκάρει ελεύθερα


αυτά τα ολίγα...
έτσι για να περνάει η ώρα 

3 σχόλια:

  1. σήμερα που το σκέφτομαι....καλή ήταν η τιμή του συγκεκριμένου φραπέ, αφού ήταν σε μεγάλο ποτήρι...λόγο ποσότητας, σωστό

    τι λέτε κι εσείς?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι να πω για την τιμή..εμένα πάλι ακριβό μου φαίνεται..
    Μεγάλο ποτήρι ναι, αλλά έβαλαν καφέ ή τον φοβήθηκαν και βγήκε σαν ανάπηρος φρέντο που δε θέλω με τίποτα!!!
    Αλλά για να μην παραπονιέσαι γι΄αυτό καλός θα ήταν!!
    Τα υποκατάστατα να αποσυρθούν πάραυτα!!!...πόσο με κάλυψες στην αρχή..φραπέ είναι ένας...αν δεν έχουν να μη σερβίρουν αηδίες για φραπέ..να πηγαίνεις με όρεξη να πιείς έναν ρημαδοκαφέ και να σου φέρνουν το ξέπλυμα δε λέει!!!
    Αναψυκτικά δεν πίνω, η επόμενη επιλογή μου είναι η σοκολάτα...αλλά να είναι σοκολάτα ε?
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλησπέρα Μαρία...!!!
      ήταν πολύ καλός, τέτοιο καφέ σε καφετέρια είχα πολύ καιρό να πιω και ήταν σαν διπλός φραπέ, τόσο μεγάλο ήταν το ποτήρι, αυτό ήταν ποτήρι σπέσιαλ, όχι αστεία...γι'αυτό σκέφτομαι μήπως είναι καλή η τιμή. Άσε, έχουν γεμίσει οι καφετέριες υποκατάστατα...αλλά αν τους ρωτήσεις αν έχουν κανονικό φραπέ, λένε ναι...επίσης εδώ, υπάρχει το αντίθετο του ξεπλύματος...βάζουν τόση ποσότητα καφέ που σε πονάει το στομάχι σου μετά...
      πω πω άλλο θέμα η σοκολάτα...ότι να'ναι βάζουν και οι περισσότεροι χάλια την κάνουν...

      Διαγραφή

εδώ είναι ένας κήπος που μπορούμε να βάλουμε όλοι τα σποράκια μας...
Aς αφεθούμε σε ότι γλυκαίνει τις αισθήσεις μας (άσχετο) :P
NAiiiiiiiii, είμαστε ανήσυχα μελισσάκια και εδώ είναι ένας μελισσόκηπος!!!
Aς ζουζουνίσουμε λοιπόν παρέα.........BbZzzzJjjjjjjjjj BbZzzzJjjjjjjjjj
BbZzjjjjjjjjjjjjjjjjjjj

σσσστ μυστικό...αυτός ο κήπος ανήκει σε μια μέλισσα...την melissalli~

και η melissalli είπε :

" επειδή σου χαμογελάω, τι νομίζεις?
οτι είμαι ακίνδυνη???

είμαι μια μέλισσα εγώ...άμα με ενοχλήσεις σε τσιμπάω

τσιιιιν ...πάρτα άρρωστη(ε) που θα μου πείς:
μίλα, γέλα, κοίτα δεξιά, κοίτα αριστερά, σήκω, κάτσε

άσε με ..που θα κάνω και την μαριονέτα..

άδειασέ μου την γωνιά να φτύσω τον κόρφο μου, με την ησυχία μου...

φτού φτού φτού
φτού
φτού φτού
φτού φτου φτου....
φτού φτού φτού φτού φτού "

αυτά είπε η melissalli

Aντε..βάλε ένα σποράκι, λέω εγώ........να δω τι θα καταλάβεις..