Πέμπτη, 27 Ιουνίου 2013

η σχέση μου με την φωτογραφική μηχανή.....

η σχέση μου με την φωτογραφική μηχανή.....
είναι κάκιστη

όταν πάει κάποιος να με βγάλει φωτογραφία

μου φαίνεται 
σαν να κρατάει ενα όπλο


και με σημαδεύει...


 σκέφτομαι "να, όπου νά'ναι θα εκπυρσοκροτήσει"


αρχίζουν τα ερωτηματικά
μέσα στο κεφάλι μου
να μου πιέζουν το λιγοστό μου μυαλό
"γιατί θέλει να με σκοτώσει?"

αρχίζω να κάνω σενάρια


βασανίζομαι

και...μπάμ...!!!

το όπλο έχει εκπυρσοκροτήσει
η τραυματίας αποθανατίζομαι σφιγμένη


αυτός είναι και ο λόγος που σπάνια βγάζω καλές φωτογραφίες..
σχεδόν σε όλες βγαίνω χάλια...
 όταν μετά βλέπω την φωτογραφία πάντα αναφωνώ
 "πως είμαι έτσι ρε γαμώτο?"

και αναρωτιέμαι

 "γιατί άλλες βγάζουν τέτοιες φωτογραφίες?"



και ξαναρχίζουν τα ερωτηματικά
μέσα στο κεφάλι μου

μετά κοιτάζομαι στον καθρέφτη
και βλέπω οτι είμαι μια χαρά, δόξα τον θεό...!!!

8 σχόλια:

  1. Μια από τα ίδια... σιχαίνομαι τις φωτογραφίες όταν κρατά άλλος την μηχανή... σιχαίνομαι την επιμονή να με βγάλουν όταν λέω ξεκάθαρα το ΟΧΙ μου . Όπως σιχαίνομαι και τα ξυνισμένα μούτρα όταν δεν κάθομαι να '' μας δει όλους το πουλάκι'' ... μη πω τίποτα τώρα !!!

    φιλάκια
    να περνάς καλά :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αυτή η ατάκα πάλι με το "κοίτα το πουλάκι"...βρε άνθρωπε τι με κολάζεις??? αχαχαχαχαχ

      φιλιά

      υγ άμα δεν σου έρθω με φωτογραφική...να μη με λένε melissalli :))

      Διαγραφή
    2. '' να μας δει όλους το πουλάκι'' .. έχω λιώσει να γελάω!!!! ahahahaahaha ειλικρινά να είστε καλάαα! με κάνατε και γέλασα!!! υπέροχο post όπως πάντα ! γιατί έστω μία φορά την μέρα πρέπει να βλέπω ή να ακούω για την kim??
      oufff!!! :) Φιλιααααά

      Διαγραφή
    3. γεια σου Mayumi....είναι post της ώρας, κάτι σαν τα τόστ.....
      εεεχμ....ποιά είναι η Kim?

      Διαγραφή
    4. η γυναίκα με το τιγρέ μαγιό!!! kim kardashian!
      celebrity tost!! :)

      Διαγραφή
    5. α καλά πάει...είμαι εκτός τόπου και χρόνου ;))
      τι λαμπερή που είναι...!!! ίσως και να έχει...φωτογένεια αχαχαχχαχ

      τα φιλιά μου

      Διαγραφή
  2. να ρθω κι εγώ στην παρέα σας που είμαι ομοιοπαθής.
    ένας φωτογράφος μου είπε πως είμαι συνεσταλμένη αλλά μετά τον πιο πρόσφατο γάμο είμαι πια αποφασισμένη πως θα έχω περισσότερη αποφασιστικότητα όταν λέω 'Όχι'.
    όσο το θυμάμαι το αποτέλεσμα της φωτογράφησης τόσο συφιλιάζω!
    ουφ τα είπα και ξεθύμανα.
    καλό απόγευμα κορτσούδες -και αγόρια που πιθανόν διαβάζατε τούτες τις γραμμές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. να έρθεις στην παρέα μας, εννοείται...
      είδες? τα λένε κάτι τέτοια καλά οι φωτογράφοι κι άμα πεις και τίποτα μετά σου λένε "γιατί? μια χαρά είσαι" άσε μας ρε φίλε.....πωωω ειδικά σε γάμους που σε στήνουν σαν άγαλμα,τραγικό...άσε που σαν φωτογραφίες πάνε γύρω/γύρω και ζητάς να την εξαφανίσουν την φωτογραφία, αλλά είναι ενθύμιο η άτιμη...και βρισκόμαστε μεσ'το χάλι πάνω στο τζάκι...δίπλα από τα κηροπήγια και τις κορνίζες αχαχαχχαχαχ

      φιλιά

      Διαγραφή

εδώ είναι ένας κήπος που μπορούμε να βάλουμε όλοι τα σποράκια μας...
Aς αφεθούμε σε ότι γλυκαίνει τις αισθήσεις μας (άσχετο) :P
NAiiiiiiiii, είμαστε ανήσυχα μελισσάκια και εδώ είναι ένας μελισσόκηπος!!!
Aς ζουζουνίσουμε λοιπόν παρέα.........BbZzzzJjjjjjjjjj BbZzzzJjjjjjjjjj
BbZzjjjjjjjjjjjjjjjjjjj

σσσστ μυστικό...αυτός ο κήπος ανήκει σε μια μέλισσα...την melissalli~

και η melissalli είπε :

" επειδή σου χαμογελάω, τι νομίζεις?
οτι είμαι ακίνδυνη???

είμαι μια μέλισσα εγώ...άμα με ενοχλήσεις σε τσιμπάω

τσιιιιν ...πάρτα άρρωστη(ε) που θα μου πείς:
μίλα, γέλα, κοίτα δεξιά, κοίτα αριστερά, σήκω, κάτσε

άσε με ..που θα κάνω και την μαριονέτα..

άδειασέ μου την γωνιά να φτύσω τον κόρφο μου, με την ησυχία μου...

φτού φτού φτού
φτού
φτού φτού
φτού φτου φτου....
φτού φτού φτού φτού φτού "

αυτά είπε η melissalli

Aντε..βάλε ένα σποράκι, λέω εγώ........να δω τι θα καταλάβεις..