Δευτέρα, 24 Ιουνίου 2013

το μεγάλο μου πρόβλημα είναι....

 αυτό...
και
πάμε για την συνέχεια....

===================================

το  μεγάλο μου πρό-βλημα είναι το φτέρνισμα 

έρχεται εκεί που δεν το περιμένω...
έρχεται και μου καταδιώκει την ζωή
μου κατατρέχει...... τις στιγμές
με αποσυντονίζει διότι
αν δεν φυσήξω μύτη αμέσως
είμαι ικανή να φταρνίζομαι 30 συνεχόμενες φορές...
έτσι στο ξαφνικό
σβήνω απο την ταλαιπωρία...
πω πω πω είναι μην σου τύχει 
αν δεν τρέξω δε, στην τουαλέτα
είναι φυσικό πως θα κατουρηθώ 
αχαχαχα εντάξει το είπα λίγο υπερβολικά αλλά...
πιέζεται όλο το σώμα μου με αυτό το κωλοφτάρνισμα





το χειρότερο είναι οτι 
ΠΑΝΤΑ μα ΠΑΝΤΑ
συμβαίνει όταν βγαίνω απο την έξοδο των νυχτερινών μαγαζιών....
αλλάζει η θερμοκρασία
γιατί εκεί έχω καταλήξει...απο αυτό είναι
με ενοχλεί η αλλαγή της θερμοκρασίας
...ιδίως το καλοκαίρι...
το ελάχιστο δροσερό αεράκι που θα έρθει ξαφνικά να μου αγγίξει την πλάτη
είναι το μεγαλύτερο βασανιστήριο μου

αλλά σας λέω ένιωσα μια τεράστια ικανοποίηση όταν ενα βράδυ....

(αλλά μισό, να σου πω πρώτα τι κατάλαβα και μετά τι έγινε...)
κατάλαβα που λες...πως σε αυτήν την ζωή
ΠΑΝΤΑ 
υπάρχουν και χειρότερα

πριν απο...Χ...χρόνια
ήμουν σε ενα καλοκαιρινό κλαμπάκι...
βγαίνω που λες ξημερώματα και
κατευθύνομαι στην καντίνα που είναι απέναντι απο το κλάμπ
ε μια λιγούρα σε πιάνει μετά απο ποτό...

με πιάνουν που λες τα συνεχόμενα φτερνίσματα
μέχρι να φυσήξω την μύτη μου...
να βρω ενα χαρτομάντιλο 
 να έχω πεθάνει στην ντροπή
επειδή είναι γεγονός...
φτερνίζεσαι και σε κοιτάνε όλοι γελώντας
λες και είσαι κανένας διασκεδαστής,
 ίσως και κανένα άλιεν που έχει κατεβεί επί γης


αλλά άλλοι ενοχλούνται κι όλας 

ταλαιπωρία και τα σχετικά....να μην τα πολυλογώ
φυσάω μύτη, σκουπίζω δακρυσμένα μάτια, παίρνω μια κανονική ανάσα
και ξαφνικά ακούω 

χίκ
χίκ   χίκ ....χίκ....

αααααα τι χαρά...κάποιος έχει λόξιγκα
έξω απο το κλάμπ, απέναντι απο την καντίνα, δίπλα απο εμένα...
κάποιος έχει λόξιγκα


γυρίζω και τι να δω???

τίποτα τι ιδιαίτερο,απλά ενας γνωστός
ο οποίος καταταλαιπωρείτε απο λόξιγκα

με όση ικανοποίηση κρυμμένη καταφέρνω να έχω...
και με φιλικό ενδιαφέρων
ρωτάω  τι έπαθε...
 και μου λέει οτι όσες φορές πίνει παθαίνει αυτό μετά
τον πιάνει συνεχόμενος λόξιγκας
αχαχαχαχ καλό ε?
του συνέβαινε συνέχεια...
 γέλιο, μιλάμε πεθάναμε στο γέλιο
αυτός να λέει για το λόξιγκα εγώ για το φτάρνισμα

τελικά...ο θεός είναι μεγάλος
πάντα υπάρχουν χειρότερα
αυτό να το θυμάστε
και να νιώθετε καλά για όλα όσα σας συμβαίνουν
κάποιος, κάπου...
 έχει πάθει κάτι χειρότερο...
πάτος δεν υπάρχει

α σωστό
να...αυτό να θυμάστε:
δεν υπάρχει πάτος, άπατα τα νερά...!!!
όσο κάτω και να πας, υπάρχει και το πιο κάτω 

αλλά η ζωή έχει τα πάνω κάτω της
δεν γίνεται να είσαι συνέχεια στον πάτο
κάποια στιγμή θα ανέβεις και κορυφή και μετά...
πάλι στον πάτο, αλλά αυτό είναι το ενδιαφέρον της ζωής
... να ζεις 
αλλά άλλα σας έλεγα άλλα λέω
και αυτά σηκώνουν μεγάλη συζήτηση

αψιουουουουουου

αψιούουουουουουου........


2 σχόλια:

  1. Μάλλον έχουμε το ίδιο πρόβλημα..αυτό με το φτέρνισμα λέω...αψιούουουου..
    Φιλιά και καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. νόμιζα οτι είμαι η μόνη που το αντιμετωπίζει...ουφ ησύχασα τώρα, δεν είμαι η μόνη....αψιουουουουουυυ.............
      φιλιαααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή

εδώ είναι ένας κήπος που μπορούμε να βάλουμε όλοι τα σποράκια μας...
Aς αφεθούμε σε ότι γλυκαίνει τις αισθήσεις μας (άσχετο) :P
NAiiiiiiiii, είμαστε ανήσυχα μελισσάκια και εδώ είναι ένας μελισσόκηπος!!!
Aς ζουζουνίσουμε λοιπόν παρέα.........BbZzzzJjjjjjjjjj BbZzzzJjjjjjjjjj
BbZzjjjjjjjjjjjjjjjjjjj

σσσστ μυστικό...αυτός ο κήπος ανήκει σε μια μέλισσα...την melissalli~

και η melissalli είπε :

" επειδή σου χαμογελάω, τι νομίζεις?
οτι είμαι ακίνδυνη???

είμαι μια μέλισσα εγώ...άμα με ενοχλήσεις σε τσιμπάω

τσιιιιν ...πάρτα άρρωστη(ε) που θα μου πείς:
μίλα, γέλα, κοίτα δεξιά, κοίτα αριστερά, σήκω, κάτσε

άσε με ..που θα κάνω και την μαριονέτα..

άδειασέ μου την γωνιά να φτύσω τον κόρφο μου, με την ησυχία μου...

φτού φτού φτού
φτού
φτού φτού
φτού φτου φτου....
φτού φτού φτού φτού φτού "

αυτά είπε η melissalli

Aντε..βάλε ένα σποράκι, λέω εγώ........να δω τι θα καταλάβεις..