Πέμπτη, 20 Ιουνίου 2013

τι θα ήθελα να κάνω φέτος....και θα το κάνω...κι αυτό δεν είναι απειλή, είναι δήλωση χεχε

έχω μια επιθυμία που μου γεννήθηκε πριν τρία χρόνια

αλλά γιατί μου γεννήθηκε πριν τρία χρόνια...
διότι στον Βόλο όταν πρωτοήρθα,
 το πρώτο που αντίκρισα 
ήταν μια υπέροχη παραλία...
και είχα δίπλα μου δυο υπέροχα  λαμπερά μάτια 
να την κοιτούν και να μου την περιγράφουν
να μου μιλούν για τις σπηλιές της, 
 για τα πετρώματα στα ανοιχτά που κρύβουν...
 έναν πολύχρωμο θησαυρό απο ψαράκια, 
για τους βράχια στα βαθιά που....
εκεί να δεις τι γίνεται
 απλώνεις το χέρι σου και πιάνεις τον αχινό
εδώ που τα λέμε πάντως οι αχινοί θυμίζουν κάκτους
που τόσο μου αρέσουν...
εντάξει οι κάκτοι οι περισσότεροι δεν τρώγονται
(αν και πολλοί τρώγονται)
παρεπιμπτόντως παλιά δεν έτρωγα θαλασσινά
οτι ήταν σε κίνηση μέσα στο πιάτο...με τίποτα
αλλά με έπεισε ο issallos και έφαγα
τι έχανα τόσα χρόνια...τι νόστιμα!!!
εντωμεταξύ τι ανακαλύψαμε έπειτα απο ενα μαγειρικό τυχαίο πείραμα με φούσκες?
οι φούσκες της θάλασσας μπορεί να σε κάνουν γκόλ
σαν να έχεις πιει ενα μπουκάλι ουίσκι...
αλλά πλέον είναι μυστική συνταγή του issallos
και δεν κάνει να την πω...
αλλά αυτό είναι άλλο θέμα από την σημερινή μου ανάρτηση
και...τι έλεγα? α για τους αχινούς...
τι ωραίοι αλλά και οι αστερίες δεν πάνε πίσω...
είχαμε βρεί εναν αστερία
τι χρώμα, τι σχήμα ...σαν ανθρωπάκι με τεντωμένα τα χέρια ήταν
αλλά τώρα άλλο σκέφτηκα...
 
τα υπέροχα λαμπερά μάτια...
πόσο υπέροχο είναι να τα βλέπεις
και μέσα απο αυτά 
να αντικρίζεις όλα τα θαύματα της θάλασσας...!!!

άκουγα έκθαμβη που λες, για την θάλασσα
και για όσα ποτέ δεν είχα ακούσει...
για την ηρεμία και την αγριότητά της
και όλα αυτά μαζί να αλληλοσυμπληρώνονται...
το ενα να συμπληρώνει το άλλο τόσο μοναδικά...

ε μαγεύτηκα, απο την θαλασσινή ματιά 

εκεί είναι και το σπίτι που θα μείνω 

όταν με το καλό τελειώσουν τα τόσα τρεξίματα
και χαλαρώσουμε λίγο και έχουμε τον χρόνο για εξτρά απολαύσεις...
θα αγοράσω μια φωτογραφική μηχανή θαλάσσης
και όλο αυτόν τον υπέροχο κόσμο του βυθού, 
θα τον φωτογραφίσω... 

βέβαια έχω ενα θέμα με τις βουτιές στα βαθιά
με πιάνει κάτι σαν πανικός
νιώθω οτι πνίγομαι
και σίγουρα δεν υπάρχει πιο εύκολος τρόπος να πνιγείς
παρά να το σκεφτείς...

αν το σκεφτείς το έπαθες...

αλλά....
στα ανοιχτά είναι καταπληκτικό το τι βλέπεις

είχα πολλά χρόνια
να βάλω μάσκα και να χαζέψω το εσωτερικό της θάλασσας...
προτιμούσα να κολυμπάω και να μην με νοιάζει τι  υπάρχει κάτω απο τα πόδια μου...

βέβαια ίσως είναι καλύτερα να μην ξέρουμε 


αλλά στα ανοιχτά θα είμαι...τι τεράστιο και επικίνδυνο θα έρθει στα ρηχά?

αυτό που με κάνει να αγχώνομαι είναι
μήπως έτσι...αγχωθώ περισσότερο
και το άγχος, μόνο καλό δεν κάνει...
τόσα μας αγχώνουν κάθε μέρα...
απο την πολιτική κατάσταση, απο την κοινωνία, απο...
ε τόσα και τόσα...
και θα έχω και αυτό???

αλλά
αφού το πήρα απόφαση, θα το κάνω
θα αγοράσω μια φωτογραφική μηχανή
και θα φωτογραφίζω τα πάντα στον βυθό

κλίκ...

κλίκ


Blues melt summer heat !!!

web radio-φωνικη εκπομπη για λιωσιμο !!!!
ακουστε την εκπομπη στο http://issallosartstudio.listen2myradio.com/



κλίκ

11 σχόλια:

  1. αντε παμε για μπανιοοοοοοοοοο!!!!

    μπουχαχαχα ειμαι ανωνυμος...ποιος να ειμαι αραγε???

    αμα το βρεις δεν θα σου κανω πατητη !!!!

    αχχχαχαχαχαχααχχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ποιος να εισαι ...άραγε???? χαχαχαχχαχα
      στην αρχή βέβαια αγχώθηκα με το σχόλιό σου -ετσι ανώνυμο που το είδα- υπέθεσα οτι ήταν απειλή...κατά της σωματικής μου ακεραιότητας...
      δεν το βρήκα ποιος είσαι...κάνε με πατητή και άμα δεν με κουβαλάς στα χέρια λιπόθυμη...εμένα να μην με λένε melissalli
      ~φιλί~~

      Διαγραφή
  2. Mε άγχωσες !!!

    υγ. Παρεπιπτόντως ομοίως δεν έτρωγα τίποτα που κουνιόταν και μύριζε θάλασσα μέχρι που μια ψυχή με έπεισε ότι όλα αυτά είναι πολύ νοστιμότερα κι από φιλετάκι....
    Έκτοτε έγινα εξπέρ στο άθλημα...
    Όποιος θέλει ας έρθει να χρονομετρηθούμε στα κυδώνια...
    άνοιγμα
    λεμονάκι
    ρούφηγμα
    γουλιά ουζάκι
    άνοιγμα
    κλπ κλπ....

    :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μα γιατί? δεν είμαι ΚΑΘΟΛΟΥ αγχωμένη με τις βουτιές και τον βυθό.......

      υγ νομίζω οτι αποκτήσαμε...δολοφονικές τάσεις αχαχαχχα

      φιλιά

      Διαγραφή
  3. Πωπω...με έκανες να θέλω σαν τρελή να βρω θάλασσα τώρα και να βουτήξω...άσε που μου θύμισες όλα εκείνα τα καλοκαίρια που ώρες ολόκληρες έκανα βουτιές και μάζευα κοχύλια κι αστερίες...μεγάλωσα και σταμάτησα να βουτάω όπως τότε...
    Α να την πάρεις τη μηχανή...κι εγώ φέτος θα αρχίσω πάλι εκείνες τις βουτιές της εξερεύνησης...τις παλιές...
    Να είσαι καλά..φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τα καημένα τα κοχύλια και οι αστερίες..τέλος, μπήκες στην ομάδα με τις δολοφονικές τάσεις αχαχαχχ
      Μαρία, λες να παίζει ρόλο που μεγαλώσαμε λιγάκι? κι εγώ μικρή και τις βουτιές μου έκανα, και γενικώς τόσο άγχος δεν είχα...άσε που πήγαινα πολύ βαθιά....τώρα για να πάω κρατάω και μια μπάλα για σιγουριά :))
      να τις αρχίσεις τις βουτιές και να βγάζεις και φωτογραφίες....!!!

      φιλιά

      Διαγραφή
  4. χαιρετιζω την ομοιγυρη με τα θαλασσινα μεζεδακια και αλλα θαλασσια παιγνια !!!
    οσο για την "δολοφονικη ταση" να το ξεκαθαρισω ... οποιος ξερει απο θαλασσα την σεβεται και δεν ξεκληριζει το συμπαν παιρνει αυτο που απλοχερα προσφερεται... και δεν κανει την ανεμοτρατα !!!!
    Υπαρχουν και οι καλλιεργιες που προσφερουν φρεσκο κυδωνι γυαλιστερη και μυδι....!!!!
    Ετσι λογω ευαισθησιας για τα θαλασσινα....προτεινω υπο θαλασσιες φωτογραφιες φετος και κοιτα μην με φωτογραφισεις melissalli οταν μαγιρευω τις φουσκες !!!!
    Λες να σας δειξω την συνταγη??? ηταν πολυ στουκας παντως ...τετοιο μεθυσι ουτε στην αποφοιτηση.....χαχαχαχαχααα.... καλα να το οργανωσουμε πρωτα ε...??? να βρω φουσκες πρωτα !!!!

    εεε... τι θεμα ειχε η αναρτηση???? τσιπουραδικο στο καναμε !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δεν φταίμε εμείς που ξεκληρίζουμε το σύμπαν...ευθύνη έχει όποιος μας έμαθε πόσο νόστιμα είναι τα θαλασσινά που κουνιούνται στο πιάτο μας.....αλλά οι πεταλίδες τελικά είναι όλα τα λεφτά...μιαμ...τι καλά και όμορφα μαλάκια...!!!1
      εννοείτε οτι θα σε φωτογραφίσω.....κανόνισε να μαζέψεις φούσκες...
      πραγματικά στούκας, μα τι είχες βάλει μέσα ? αχαχαχαχαχ θυμάμαι τα γέλια που αναρωτιόμασταν για το ποιος θα μας πάει στο νοσοκομείο και τον ελληνικό καφέ που φτιάξαμε όπως όπως αχαχαχαχχα

      Διαγραφή
  5. θανατηφορος συνδιασμος.... και δεν του φαινοταν αμεσως.... δρα μολις σηκωθεις απο το τραπεζι.... αχχαχααα... !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μας ξεσήκωσες για τα καλά με τα θαλασσινά και την θάλασσα!!!!
    Σου εύχομαι να την πάρεις σύντομα την φωτογραφική!!!
    Καλώς σε βρήκα!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλωσόρισες Δέσποινα...μάλλον εσύ μας ξεσήκωσες με τις ωραίες δημιουργίες σου...!!! σήμερα τελικά προσγειώθηκα σε ένα τσιπουράδικο και βούτηξα για τα καλά στα θαλασσινά πιάτα...όσο για την φωτογραφική κοίταξα και λίγο στις βιτρίνες, αλλά βλέπω να την παίρνω απο ίντερνετ...έχει πιο καλές τιμές...!!!
      φιλιά

      Διαγραφή

εδώ είναι ένας κήπος που μπορούμε να βάλουμε όλοι τα σποράκια μας...
Aς αφεθούμε σε ότι γλυκαίνει τις αισθήσεις μας (άσχετο) :P
NAiiiiiiiii, είμαστε ανήσυχα μελισσάκια και εδώ είναι ένας μελισσόκηπος!!!
Aς ζουζουνίσουμε λοιπόν παρέα.........BbZzzzJjjjjjjjjj BbZzzzJjjjjjjjjj
BbZzjjjjjjjjjjjjjjjjjjj

σσσστ μυστικό...αυτός ο κήπος ανήκει σε μια μέλισσα...την melissalli~

και η melissalli είπε :

" επειδή σου χαμογελάω, τι νομίζεις?
οτι είμαι ακίνδυνη???

είμαι μια μέλισσα εγώ...άμα με ενοχλήσεις σε τσιμπάω

τσιιιιν ...πάρτα άρρωστη(ε) που θα μου πείς:
μίλα, γέλα, κοίτα δεξιά, κοίτα αριστερά, σήκω, κάτσε

άσε με ..που θα κάνω και την μαριονέτα..

άδειασέ μου την γωνιά να φτύσω τον κόρφο μου, με την ησυχία μου...

φτού φτού φτού
φτού
φτού φτού
φτού φτου φτου....
φτού φτού φτού φτού φτού "

αυτά είπε η melissalli

Aντε..βάλε ένα σποράκι, λέω εγώ........να δω τι θα καταλάβεις..