Κυριακή, 21 Απριλίου 2013

Set The Controls For The Heart Of The Sun


αυτό το τραγούδι με συντροφεύει
από τότε που έκανα το πρώτο μου blog


κι εσύ είσαι πάντα εδώ...πάντα παρών
κι αλήθεια σου λέω, δεν ζητάω τίποτα παραπάνω
κι είναι κάτι μέρες που είσαι δίπλα μου
να πραγματοποιείς αυτό που πριν λίγο σκέφτηκα...
πως γίνεται αυτό? σε ρώτησα.....
και σκέφτηκα οτι διαβάζεις το μυαλό μου
αλλά κατάλαβα οτι γνωρίζεις τα μάτια μου
και σε λατρεύω γι'αυτό που είσαι
για όσα κάνεις για μένα....
και θέλω να ξέρεις οτι το πιο μεγάλο μου ταξίδι, εγώ το κάνω
κι αυτό είναι η αγκαλιά σου~ 

αλήθεια...αν σου χαρίσω ένα τραγούδι, ποιο θα ήταν αυτό?
αναρωτιέμαι...

χμ...σίγουρα αυτό


Pink Floyd - Set The Controls For The Heart Of The Sun




1 σχόλιο:

  1. Σου έχει χαρίσει μια ζωή ...
    του έχεις χαρίσει μια ζωή ...
    τί είναι πιο πολύτιμο από αυτό Μελισσάκι μου ?
    Είθε να είστε έτσι ευλογημένοι με αυτή την αγάπη για πάντα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή

εδώ είναι ένας κήπος που μπορούμε να βάλουμε όλοι τα σποράκια μας...
Aς αφεθούμε σε ότι γλυκαίνει τις αισθήσεις μας (άσχετο) :P
NAiiiiiiiii, είμαστε ανήσυχα μελισσάκια και εδώ είναι ένας μελισσόκηπος!!!
Aς ζουζουνίσουμε λοιπόν παρέα.........BbZzzzJjjjjjjjjj BbZzzzJjjjjjjjjj
BbZzjjjjjjjjjjjjjjjjjjj

σσσστ μυστικό...αυτός ο κήπος ανήκει σε μια μέλισσα...την melissalli~

και η melissalli είπε :

" επειδή σου χαμογελάω, τι νομίζεις?
οτι είμαι ακίνδυνη???

είμαι μια μέλισσα εγώ...άμα με ενοχλήσεις σε τσιμπάω

τσιιιιν ...πάρτα άρρωστη(ε) που θα μου πείς:
μίλα, γέλα, κοίτα δεξιά, κοίτα αριστερά, σήκω, κάτσε

άσε με ..που θα κάνω και την μαριονέτα..

άδειασέ μου την γωνιά να φτύσω τον κόρφο μου, με την ησυχία μου...

φτού φτού φτού
φτού
φτού φτού
φτού φτου φτου....
φτού φτού φτού φτού φτού "

αυτά είπε η melissalli

Aντε..βάλε ένα σποράκι, λέω εγώ........να δω τι θα καταλάβεις..