Τρίτη, 1 Ιανουαρίου 2013

τυφώνας...



...ναι, ένας τυφώνας με σήκωσε ψηλά...μην το διαβάζεις με απορία...



ένας τυφώνας με σήκωσε ψηλά, με στριφογύρισε, 
με ζάλισε από τις σβούρες αλλά...
το βλέμμα μου ήταν αρκετά καθαρό...
είχα μια διαυγεια όταν με άφησε κάτω 
στην άκρη στο πεζούλι να παίζω με την παιδική μου εικόνα...

ναι, ήμουν μικρή, τότε που το σώμα μου έπερνε σχήμα 
και τα μαλλιά μου στριφτάρια μαύρα έφταναν μέχρι την μέση μου...
ήταν καλοκαίρι, το δέρμα μου είχε την γνώριμη σκούρα του απόχρωση....
κι εσύ πιο πέρα, να με κοιτάζεις....
όπως είσαι τώρα ήσουν, με το ίδιο χαμόγελο και βλέμμα...
σε κρυφοκοίταζα πολλές φορές 
αλλά συνέχισα να γελάω με το πόσο αστεία έμοιαζε η παιδική μου εικόνα....
ήρθε το βράδυ και ξάπλωσα στον καναπέ 
με τα πόδια μου μαζεμένα κούρνιασα
και προσπάθησα να ζωγραφίσω στο μπλοκ ζωγραφικής το γυμνό μου σώμα....
σε είδα που με κοίταζες από το παράθυρο

 και λίγο πιο πέρα εγώ....να σε παρατηρώ...την σκηνή
κοντά μαλλιά, μεγαλύτερη ηλικία από την τωρινή μου 
κατάλαβα τι πρόκειται να γίνει, αποχώρισα
...πήγα και κοιμήθηκα....
την άλλη μέρα σε είδα να μιλάς με μένα 
στο κορίτσι με τα μακριά μαύρα μαλλιά, 
να μου χαμογελάς και να βάζεις στο στόμα σου νερό 
να μου το δίνεις στο δικό μου στόμα...
αλλά δεν ήταν φιλί, ήταν δροσιά....
σε φώναξα και σου είπα "μα, τι κάνεις?
 αφού δεν γνωριζόσαστε πως της χαμογελάς, 
πως της δίνεις νερό? τι είναι όλα αυτά?"...

κοίταξα και την μανόλια που είχα φυτέψει παλιά...
τώρα ήταν τεράστια...
μα ήταν σάπια η μισή...
μου είπαν ότι χάλασε 
μα σκέφτηκα ότι προσπάθησαν αυτοί να την καταστρέψουν
 γιατί τους ενοχλούσε το ύψος
...λυπήθηκα τότε, πολύ... 
ένα τεράστιο δέντρο που έβλεπα εκείνη την στιγμή 
να ανοίγει τα λουλούδια του, να είναι μισό
...έλειπε το μισό του μέρος...
μα έδειχνε ότι θα ψηλώσει κι άλλο...

κάθησες δίπλα μου στο πεζούλι, 
χάιδεψες τα κοντά μου μαλλιά
 και μου είπες με το ίδιο χαμόγελο και με το ίδιο βλέμμα 
"μην κάνεις έτσι, θα σου εξηγήσω και θα καταλάβεις" 
και χαμογελούσες χαρούμενος και ήρεμος....
μου εξήγησες πως το βράδυ εμένα επισκέφτηκες
 στον καναπέ που είχα ξαπλώσει
 και μου είπες πως θα μου δείξεις πως να ζωγραφίζω τον εαυτό μου...
ζωγράφισες τα μακριά μου μαλλιά
 συνέχισες με το κορμί και τέλειωσες με τα μακριά μου πόδια...
έπειτα έσκυψες και με φίλησες ..

και έτσι όπως μου τα έλεγες όλα αυτά
...σ εμένα, με τα κοντά μαλλιά...
εγώ με τα μακριά μαλλιά ξάπλωσα πάνω στην αγκαλιά σου 
δεν είχα βάλει ακόμα τα ρούχα μου
και με χάιδευες και μου τα έλεγες όλα
...σ εμένα, με τα κοντά μαλλιά...
 ...με το ίδιο βλέμμα...
με το ίδιο ζεστό χαμόγελο....
και ήσουν χαρούμενος
ήμουν ολόκληρη
μικρή και μεγάλη
και δεν μπορούσα να καταλάβω...
 γιατί...μπερδεύτηκα πολύ εκείνη την ώρα...
και ακριβώς εκείνη την στιγμή ένιωσα εσένα να με ξυπνάς 
αγγίζοντας με....
τα ίδια ζεστά χέρια...
την ίδια στιγμή
...στο τώρα...
και είναι η πρώτη μέρα του χρόνου....
.
 και  νιώθω ήρεμη...
νιώθω καλά, νιώθω ευτυχισμένη....
νιώθω ολόκληρη
και θέλω να το γράψω
...γιατί ξέρω...
ξέρω ότι αυτό το χαμόγελο,
 αυτό το βλέμμα 
και αυτά τα ζεστά χέρια
 υπάρχουν δίπλα μου......

στο τότε
στο τώρα
στο μετά

χωρίς χρόνο

καλή χρονιά







8 σχόλια:

  1. χαίρομαι πολύ και για σένα και για τα δυο χέρια που έχεις πάντα δίπλα σου ... όντως αυτό είναι τύχη !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αχ μελισσούλα μου τι όμορφο κείμενο!!!!!
    Με συγκίνησες....
    Καλή χρονιά κοριτσάκι, με υγεία και πολύ αγάπη:)
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Kι εύχομαι αυτά τα χέρια,
    αυτή η ζεστή αγκαλιά να σε τυλίγει μέσα στον χρόνο για πάντα ... από πάντα και για πάντα, χωρίς αρχή, χωρίς τέλος ... να υπάρχει, να της δίνεις αγάπη, να σου δίνει την θέρμη της...
    Εύχομαι στο μελισσάκι μου και στην κυψέλη της Ευτυχισμένο το 2013 :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΤΥΦΩΝΑΣ , ΑΡΧΗΓΌΣ ΤΩΝ ΤΙΤΑΝΩΝ ΚΑΙ Ο ΜΕΓΑΛΗΤΕΡΟΣ ΕΧΘΡΟΣ ΤΟΥ ΔΙΑ (δηλαδη της δυαδος ,της ισορροπίας ) . Ωραιότατη αρχή για τις ... χαρες που μας επιφυλλάσει το 2013 ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ARIA PATSI πραγματικά, αυτό κι αν είναι τύχη...καλησπέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. serenata χαίρομαι που σε συγκίνησα, καλό είναι να συγκινούμαστε...μέσα στα άλλα που παθαίνουμε γενικά...φιλιά, καλησπέρα και καλή χρονιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Levina Vil και να συμπληρώσω ότι...είναι αυτοφορτιζόμενο και δουλεύει καλά :))άσε που είναι με την εγγύηση του issallos art studio αχαχαχαχαχαχαχχ σε φιλώ, καλησπέρα και καλή χρονιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τρελός του Χωριού...δηλαδή καλά ξεκίνησε ο χρόνος ή θα μας πάρει και θα μας σηκώσει? :)) καλησπέρα και καλή χρονιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

εδώ είναι ένας κήπος που μπορούμε να βάλουμε όλοι τα σποράκια μας...
Aς αφεθούμε σε ότι γλυκαίνει τις αισθήσεις μας (άσχετο) :P
NAiiiiiiiii, είμαστε ανήσυχα μελισσάκια και εδώ είναι ένας μελισσόκηπος!!!
Aς ζουζουνίσουμε λοιπόν παρέα.........BbZzzzJjjjjjjjjj BbZzzzJjjjjjjjjj
BbZzjjjjjjjjjjjjjjjjjjj

σσσστ μυστικό...αυτός ο κήπος ανήκει σε μια μέλισσα...την melissalli~

και η melissalli είπε :

" επειδή σου χαμογελάω, τι νομίζεις?
οτι είμαι ακίνδυνη???

είμαι μια μέλισσα εγώ...άμα με ενοχλήσεις σε τσιμπάω

τσιιιιν ...πάρτα άρρωστη(ε) που θα μου πείς:
μίλα, γέλα, κοίτα δεξιά, κοίτα αριστερά, σήκω, κάτσε

άσε με ..που θα κάνω και την μαριονέτα..

άδειασέ μου την γωνιά να φτύσω τον κόρφο μου, με την ησυχία μου...

φτού φτού φτού
φτού
φτού φτού
φτού φτου φτου....
φτού φτού φτού φτού φτού "

αυτά είπε η melissalli

Aντε..βάλε ένα σποράκι, λέω εγώ........να δω τι θα καταλάβεις..