Πέμπτη, 9 Αυγούστου 2012

ραπόρτο γενεθλίων~ του issallos...αποπλέουμε!!!


στο χορό του ταξιδιού
για τα γενέθλια...
του issallos

η ίσαλος γραμμή χαράχτηκε...
με κοχύλια
....στο ξύλινο σκάφος

dance steps


slowly and steadly


σαλπάρουμε 

για την γιορτή!!!

one
and two
and three
and four



το σκάφος που είναι αγκυροβολημένο αρόδου, 
σαλπάρει με όλα τα πανιά ανοιχτά...

one
and two
and three
and four


βίρα την άγκυρα
μάϊνα τους κάβους...



one
and two
and three
and four

 ρότα του σκάφους 
είμαστε μαζί

a big step
and
  
me...in your arms~
ο προορισμός είσαι εσύ...
...γιορτάζεις!!!


η γοργόνα στο ακρόπλωρο φωνάζει
όρτσα τα πανιά

και ο κουμπάσος είναι ήδη πάνω στον χάρτη


έγινα  χάρτης ...
..............................................................................για σένα...

........για να με ταξιδεύεις~

είμαι ο χάρτης
είσαι το ταξίδι

μες το ταξίδι  θα χαθώ...

άγγιξε τον χάρτη του κορμιού μου

.......η αφή σου................
........................οδηγός σου~



"Με πόσους κόμβους πάμε καπετάνιο;"

~χρόνια πολλά~~




.

4 σχόλια:

  1. Χρόνια πολλά στον issallo και από εμένα. Πολύ όμορφο κείμενο και ο συνδυασμός των εικόνων άψογος! Ένα όμορφο βράδυ εύχομαι. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ευχαριστώ marie!!! καλό βράδυ και σε σένα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτός ο χάρτης Μελισσάκι!!!!
    Εκατό χρόνια θέλει ο άνθρωπος να βγει από αυτόν , θα ταξιδεύει και θα ταξιδεύει .... καλοτάξιδο να είναι το καράβι σας και με φουρτούνες και με σκαμπανεβάσματα εκεί αυτό να προχωρά ατάραχο!

    Χρόνια πολλά να έχει κοριτσάκι μου ο αγαπημένος σου, ευτυχισμένα :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. :-) να'σαι καλά...χρωστάμε κέρασμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

εδώ είναι ένας κήπος που μπορούμε να βάλουμε όλοι τα σποράκια μας...
Aς αφεθούμε σε ότι γλυκαίνει τις αισθήσεις μας (άσχετο) :P
NAiiiiiiiii, είμαστε ανήσυχα μελισσάκια και εδώ είναι ένας μελισσόκηπος!!!
Aς ζουζουνίσουμε λοιπόν παρέα.........BbZzzzJjjjjjjjjj BbZzzzJjjjjjjjjj
BbZzjjjjjjjjjjjjjjjjjjj

σσσστ μυστικό...αυτός ο κήπος ανήκει σε μια μέλισσα...την melissalli~

και η melissalli είπε :

" επειδή σου χαμογελάω, τι νομίζεις?
οτι είμαι ακίνδυνη???

είμαι μια μέλισσα εγώ...άμα με ενοχλήσεις σε τσιμπάω

τσιιιιν ...πάρτα άρρωστη(ε) που θα μου πείς:
μίλα, γέλα, κοίτα δεξιά, κοίτα αριστερά, σήκω, κάτσε

άσε με ..που θα κάνω και την μαριονέτα..

άδειασέ μου την γωνιά να φτύσω τον κόρφο μου, με την ησυχία μου...

φτού φτού φτού
φτού
φτού φτού
φτού φτου φτου....
φτού φτού φτού φτού φτού "

αυτά είπε η melissalli

Aντε..βάλε ένα σποράκι, λέω εγώ........να δω τι θα καταλάβεις..