Σάββατο, 5 Νοεμβρίου 2011

gave a kick...





...once and for all










      ...τέλος κακό..............




                      ............................όλα καλά...!!!




















and threw down the knife only for today...just for today...







for the bad times of the old ones that have passed











Then she thought that when threw down your knife ... maybe you are a prisoner...







so 








... she kept the knife in her hands and gave a kick, once and for all






















...μνήσθητί μου...!!!











6 σχόλια:

  1. the has preety teeths....!!!
    χαχαχα..!!! Γεια σου ρε Μelissalli...με τις μαχαιριες σου !!!

    αλλα το τελος κακοοοο ολα καλα...πωωω ολα τα 'λεφτα'...!!!

    Ο μετριασμός σχολίου έχει ενεργηθεί. Όλα τα σχόλια πρέπει να εγκριθούν από το κωλο του ιστολογίου.....

    ετανυσθειν δια να αποπατησω....!!

    μπουχαχααχαχαααα.... ετσι με το παρελθον .... ξεμπερδευεις μια και καλη .....αφου ..ειναι παρελθον ντε !!!!!

    εννοεισας ....τας αυτονοητης εγκεφαλικης μου κρισης !!!
    κριση?? πια κριση????

    ~~~~~~~~~φιλαρεεεες~~~~~~~~~~

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. χαχαχχα έτσι...ετανύσθεις δια να αποπατήσεις ε???? χαχαχαα......άμα σε πιάσω στα χέρια μου...να δείς τι θα σου κάνω χαχαχαα
    ωραίο αυτό με την έγκριση ιστολογίου... .....

    κρίση? ποία κρίση?

    ~~~~~~~μελένια φιλιά~~~~~

    υγ περίμενε~~~~~έρχομαι να στα δώσω ~~~~

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. βάλε πουλακι μου μεγαλύτερη γραμματοσειρά. μεγάλη γυναίκα είμαι, να βλέπω χωρίς πονοκέφαλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Noμίζω πως...θα εθιστώ! στις μαχαιριές σου!...
    Καλώς σε βρήκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ria καλωσόρισες ...!!!
    ε όχι και μεγάλη...αν τα βάλουμε κάτω και οι δυο μαζί τα χρόνια μας, δεν βγαίνει ...αιώνας χαχαχα
    για την γραμματοσειρά...θα την φτιάξω, ότι πει η ria...χαλάω εγώ χατίρι???

    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ευαγγελία...να εθιστείς...και να ξαναεθιστείς...να είσαι όπως θέλεις...!!!
    λογαριασμό δεν δίνουμε σε κανέναν και οι μαχαιριές μια χαρά...να πάνε και να έρχονται...!!!
    πάρε να 'χεις...δώσε κι εσύ οτι μπορείς και -η ζωή είναι ωραία- για να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους...οταν δεν τα λέμε, εκεί την πατάμε όλοι

    καλωσόρισες

    ΑπάντησηΔιαγραφή

εδώ είναι ένας κήπος που μπορούμε να βάλουμε όλοι τα σποράκια μας...
Aς αφεθούμε σε ότι γλυκαίνει τις αισθήσεις μας (άσχετο) :P
NAiiiiiiiii, είμαστε ανήσυχα μελισσάκια και εδώ είναι ένας μελισσόκηπος!!!
Aς ζουζουνίσουμε λοιπόν παρέα.........BbZzzzJjjjjjjjjj BbZzzzJjjjjjjjjj
BbZzjjjjjjjjjjjjjjjjjjj

σσσστ μυστικό...αυτός ο κήπος ανήκει σε μια μέλισσα...την melissalli~

και η melissalli είπε :

" επειδή σου χαμογελάω, τι νομίζεις?
οτι είμαι ακίνδυνη???

είμαι μια μέλισσα εγώ...άμα με ενοχλήσεις σε τσιμπάω

τσιιιιν ...πάρτα άρρωστη(ε) που θα μου πείς:
μίλα, γέλα, κοίτα δεξιά, κοίτα αριστερά, σήκω, κάτσε

άσε με ..που θα κάνω και την μαριονέτα..

άδειασέ μου την γωνιά να φτύσω τον κόρφο μου, με την ησυχία μου...

φτού φτού φτού
φτού
φτού φτού
φτού φτου φτου....
φτού φτού φτού φτού φτού "

αυτά είπε η melissalli

Aντε..βάλε ένα σποράκι, λέω εγώ........να δω τι θα καταλάβεις..